21 June 2012

Taaskasutuskauplus Mu·Su

Kui keegi facebookis mingit taaskasutuskeskust jagab ja talle pöidlakesi jagab, siis tekib mul viivitamatu soov  teada saada, millega on tegu. Nii avastasin ma enda jaoks ka taaskasutuskaupluse Mu-Su. Esimese asjana sai läbi loetud kogu info nede facebooki kontol, seejärel lapatud läbi kogu pildialbum ning siis jõudsin ma juba külastuseni ja ise pöidlate jagamiseni :) Rohkem infot leiate nende facebooki lehelt: https://www.facebook.com/TaaskasutuskauplusMuSu

Teist korda sattusin ma sinna nüüd veidi aega tagasi, kui õde Eestis käis. Õde sai endale ka kaks pluusi, aga kuna ta läks Tallinnast otse laevale, siis nendest pilte pole. Küll on aga enda kahest leiust:

H&M pluus, hinnaga 7€


Pidulikum lihtne must pluus, hinnaga 3€







No comments:

Post a Comment