12 February 2013

Aardelaegas

Mu ehted pesitsesid varem mitmes karbis ja ilma erilise korrapärata (sõrmused, kõrvarõngad, ketid läbisegi). Mingi päev tuli mõte, et tahan endale ilusat ehtehoidjat. Google abiga leidsin ma palju-palju inspiratsiooni ja aina enam arvasin, et võiksin ju selle endale ise valmistada. Küll aga ei olnud ma päris kindel, millist teha - kas karp, seinal olev raam või midagi hoopis muud. Siis meenus mulle aga, et  mul on kodus üks vahva mehe isa tehtud karp, mis välimuselt küll üsna õnnetu, kuid muidu väga armas ja praktiline. Ja nii ta loosi läkski!

My jewelry were disorderly in many boxes. One day I decided, that I want beautiful jewelry holder. With google help I got a lot of inspiration and the more I looked different pictures I believed that it could be fun DIY. I wasn´t sure how my jewlery holder should look like: a box or a tree or something else, but then I remembered that I have a cute box at home, what didn`t look the best, but beside that it was perfect.







5 comments: