13 April 2013

OOTD ja Telliskivi kirbuturg

Telliskivi kirbuturg sai 4. aastaseks ja ühtlasi oli täna ka 150 kirbuturg Telliskivi Loomelinnakus. Sünnipäeva puhul jagati ka tükike torti, mis muideks oli väga maitsev. Natuke kummaline oli mu meelest siiski, et kui hõigati, et kaks viimast tükki, võtku kes tahab, siis haaras ühe neist meesterahvas, kes oli just ühe tüki lõpetanud. Samas oli seal samas väikseid lapsi, oleks ju mõnele neist võinud selle jätta, seda enam, et (vähemalt) üks tükk oli juba söödud.
Mainin kohe ära, et kahjuks ei ole mul tänasest kirbukast pilte, sest suutsin kaardi koju jätta ja mu telefoni pildistamiskvaliteet annab soovida, niiet sellega jändama ei hakanud.
Muidu aga oli igati tore nagu ikka, hea oli vaadata, et kaup läheb aina kevadisemalt värvilisemaks ja näha oli aina enam kleite ning seelikuid. See kord ise teadlikult riiete poole ei vaadanud, sest väga ei taha osta riideid, mis heal juhul paar kuud veel mahuvad ja siis seisma jäävad, eriti kuna mul ikka mingisugune garderoob on, mis hetkel selga mahub. Küll aga oli minu rõõmuks üsna palju jalanõusi müügis. Silma hakkas päris mitu paari ja ühede saabaste pärast kripeldab nüüd tagantjärgi väheke, aga kaks paari uusi jalanõusi ma siiski sain:

Telliskivi flea market celebrated their 4th birthday today. So they also served cake, what was just delicious. But little bit about flea market also. I unfortunately don`t have pictures today, because I forgot memory card somehow at home and my phone camera is not that good. But despite of that, was everything else great. It was good to see more colorful clothes and there were a lot of skirts and dresses - spring can´t be far anymore. I didn`t look clothes very much this time, because I could wear them only few more months and then I have nothing to do with them anymore and I also can still fit in some of my regular clothes. But I bought two pair of shoes, golden ones for 3€ and other pair for 5€.

5€

3€


Minu tänane outfit ka. Tegelt ma tahtsin kleiti kanda, aga kui hommikul õue vaatasin, siis otsustasin kiirelt ümber tunduvalt soojema ja lihtsama riietuse kasuks.

My OOTD. I planned to wear a dress, but when I saw weather in the morning I quickly changed my decision and went for something warmer and more casual.





Kaltsukast/ from second hand:
Parka/ parka: Telliskivi kirbuturg/ Telliskivi flea market
Vest/ vest: Osta.ee/ osta.ee (local ebay)
Pluus/ long sleeve shirt: Soome taaskasutuskeskus/ reuse center in Finland

No comments:

Post a Comment