28 October 2013

OOTD - 28.10.2013

Külastasin täna kolme kaltsukat Tallinnas, kuhu ma siiani veel jõudnud polnud. Postitused neist võtan järgemööda ette, loodetavasti jõuab esimene neist teieni homme. Täna aga outfiti postitus.
Viimasel ajal haaran riidekapist rohkem süngeid ja sügisesi toone. Küllap mõjuvad sedasi aina pimenevad päevad. Lisaks näete jalas eile Seppäläst osetud teksaseid, mis pole üldse mina. Seda enam, et ostma läksin ilma kulutusteta, kaunistusteta musti viisakaid teksaseid, aga õigustuseks on mul ütelda, et nad on tõesti mugavad :)

Today I visited three thrift stores in Tallinn that I have never visited before. I try to make posts about each of them as soon as possible, hopefully first one tomorrow. But today I show my outfit.
Lately I wear more dark clothes, probably in blame of dark fall nights. Also you can see my new jeans I bought yesterday from Seppäla, that are so not me. I actually wanted simple black jeans, but this is what I ended up with. Well, they are really comfortable :)












Et te piltidele tuginedes ei arvaks, et ma naeratada ei oskagi. P.S! Macile reklaami ei tee, käin seal ehk korra aastas.


Kaltsukast/ from second hand:
Mantel/ coat: Keila turu kaltsukas/ thrift store in Keila market
Saapad/ boots: Uus tänav 7, Keila
Kott/ clutch: Uus tänav 7, Keila

3 comments:

  1. Ooo, see mantel on nii äge!
    -P.
    bowtiediary.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. Ma olen täiesti nõus, kuigi mul on ta väljakandmise suhtes aeg-ajalt teatud kõhklused.

      Delete