24 December 2013

OOTD - 23.12.2013

Käisin eile perega linnas, natuke asjalikke asju ajamas ja lisaks viimase hetke poodlemist tegemas. Meil olid mõned kingid puudu, kuigi otsustasime see aasta täiskasvanutele üldse kinke mitte teha, vaid ainult pisematele. Eks need kingid ju eelkõige lastele tähtsad ole, mina tahan lihtsalt perega kokku saada ja rõõmsalt aega veeta. 23. detsembril poodides aga käia - ausalt, kõige rumalam idee üldse. Linnas olid ummikud, parklad autosi täis, poodides massid ja need lõputud kassajärjekorrad... Oeh! Otsustasime, et järgmine aasta peavad kingid vähemalt 15ndaks olemas olema.
Täna lähen mehe perega jõule tähistama ja mul pole veel õrna aimugi mida selga panna. Homme näitan teile, mille kasuks lõpuks otsustasin, täna aga hoopis eilne outfit:

I did last minute Christmas shopping yesterday. Bad idea, really bad - all parking lots full of cars, all those people in shops and those lines. Luckily my baby was in super good mood and she liked all this mess. But next year we made a promise to buy all gifts much earlier. This year we decided to do gifts only for kids. For them are presents so much more important, grown ups usually just want to be with family and have fun evening with loved ones.
We are celebrating Christmas with my fiance' s family tonight, still haven`t decided what to wear. What I wear tonight you will see tomorrow, but now you can see yesterday´s outfit.




Kaltsukast/ from second hand:
Seelik/ skirt: Misjoni kaubad (Paldiski mnt 2, Keila)
Pluus/ blouse: Keila turu kaltsukas/ thrift store in Keila market
Kott/ bag: Keila turu kaltsukas/ thrift store in Keila market
Vöö/ belt: Keila Sõbralt Sõbrale/ Sõbralt Sõbrale in Keila
Ehted/ jewelry: õe ehtekarbist/ thrifted from my sister´s jewelry box


Lisaks jõudsin ma eile esimest korda sellisesse poodi nagu Foxy Vintage, kus käisin proovimas üht maagilist kleiti, mille jõuluvana mulle erandkorras tuua lubas. Kahjuks jäi see kleit mulle varrukatest lühikeseks, aga see on lihtsalt maagiline kleit. Üks ilusamaid kleite, mida üldse kunagi proovinud olen. Igatahes, kes vähegi vintage´t armastab, siis see kleit on just sulle. Ideaalne ka neile, kes alles vintage kaubaga tutvust sobitama hakkavad.
Ma ise ei ole väga suur vintage austaja kunagi olnud. Või õigemini meeldib see mulle väga teiste seljas, aga ise ei ole ma enda meelest osanud kunagi piisavalt hästi vintage esemeid välja kanda. Küll aga olen ma korrapärane vintage piiluja erinevatelt facebooki lehtedelt ja aina enam leian end mõtlemas, aga kui mul oleks ka midagi sellist... Ma usun, et minus on uus armastus tärkamas.

Also I visited one really cool vintage shop yesterday - Foxy Vintage. I went there to try on this beauty. I had deal with Santa, that he will buy me this dress if it fits, unfortunately sleeves were too short for me. I was so sad. It is really one of the most beautiful dresses I have ever tried on. 
I´m not very big fan of vintage, but lately I find myself watching different vintage shop facebook pages and wondering how could some items fit for me. I think some vintage love is starting in me.


No comments:

Post a Comment