13 January 2014

OOTD - 13.01.2013

Käisin täna Tallinnas Sotsiaalkindlustusametis ja ausalt, ma ei tea, kumb rohkem nagu näts venib - kas Tallinnas liiklus lumega või aeg bürokraatiat ajades. Olgu siinkohal öeldud, et ootasin ligemale tund aega ja ma ei saanud ikka omi asju aetud. Teeb ikka pahaseks küll! Niiet varsti uule ringile.
Mis sellesse paksu lumesse puutub, siis toas ahju ees teed juues on vaade muidugi imeilus ja ka outfiti pildid tulid lumega mõnusad, aga hommikust autoakende kraapimist ja kubujussiks riietumist ma kohe üldse ei oota. Pealegi mõned tunnid tagasi lapsega pooleteiseks tunniks jalutades jõudis mul juba külm põue pugeda. Aga ilma vastu teadupärast ei saa, niiet kapist on vaja välja kraapida oma kõige soojemad kampsikud ja mamma kootud villased sokid.
Riietus sai valitud bürokraatia jaoks sobivalt viisakas, ma ei kujutaks ettegi end asju ajamas näiteks dressipluusiga. Ma usun, et ametnikul ei ole tegelikult ju vahet, mis mul seljas on, aga endal oleks veider tunne. Tumerohelisele mantlile ja mustadele teksastele lisasin särtsu punase käekoti ja vanaema kootud erkroheliste sõrmikute näol. Käevõrude ja kaelakee omavaheline sobivus oli aga täiesti juhuslik valik, mille avastasin alles hiljem.


I had quite busy afternoon today - visited some public offices, so I needed to look decent. To avoid looking all grey and boring I added color with red bag and bright green gloves made by my granny. In addition to matching necklace and bracelets.

All this snow looks really beautiful, especially when I look outside while drinking hot tea in front of fireplace, but outside it is so cold. Pictures of course look great whit this sno  








Kaltsukast/ from second hand:
Kott/ bag: Keila turu kaltsukas/ second hand in Keila market
Kampsun/ sweater: Mikumardi - Uus tänav 7, Keila
Mantel/coat: Keila turu kaltsukas/ second hand in Keila market
Sall/ scarf: Keila turu kaltsukas/ second hand in Keila market
Kaelakee, käevõrud ja teksad/ necklace, bracelets, jeans: õe riidekapist/ from my sister´s closet

1 comment:

  1. Kindad on nii laheda värviga :) Mantel samuti hea leid. Küll need sekkarid on ikka head kohad :)

    ReplyDelete