20 May 2014

Kaltsukas: Rimongod (Kotzebue 7, Tallinn)


Koht: Rimongod
Asukoht: Kotzebue 7, Tallinn
Avatud: K-R 12.00-19.30, L 12-18

Juba paar nädalat tagasi külastasin hubast redisaini ja vintage poodi Rimongod. Aprillis toimus neil facebookis mäng, kuhu ootasid inimeste redisaini lugusid, kuhu mina saatsin lugejatele juba tuttava mantli-vesti loo. Loosiõnn või õigemini pöidlate arv facebookis naeratas mulle ja auhinnaks sain personaalse redisaini. Nii saingi kokku Lauraga ja õmbleja Ingridiga, kes vaatasid üle riideeseme, millele plaanis uus elu anda ja paberile sai esialgne mustand. Ma ise olen selle projekti üle väga elevil, aga täpsemalt saan teile näidata enne-ja-pärast pilte alles augusti alguses, aga etteruttavalt võin nii palju öelda, et sellest tuleb midagi enamat kui redisain paari needi või tüki pitsi kujul.
Mida ma aga teile täna näidata saan on pood ise. Minul oli poe facebooki põhjal jäänud neist, piinlik tunnistada küll, natuke keldripoe mulje. Tegelikult ei jää nad sugugi alla vanalinna vintage poodidele


Mida ma aga teile täna näidata saan on pood ise. Minul oli poe facebooki põhjal jäänud neist, piinlik tunnistada küll, natuke keldripoe mulje. Tegelikult ei jää nad sugugi alla vanalinna vintage poodidele. Ma proovin võimalikult vähe eelarvamustel ennast mõjutada lasta ja ma ei teagi täpselt, mille põhjal täpselt see arvamus mul tekkis, aga mul on hea meel, et ma nii palju eksisin. Vaadake pilte ja saate ise ka aru, millest ma räägin.
Ma ei ole ise väga suur vintage kandja, ma küll ahhetan ja ohhetan ilusate asjade peale, aga salaja ikka tuleb hinge tunne, et äkki ei kanna välja. Vintage ehete ja kottidega ma vaikselt juba sõbrunen ja arvutisse on tekkinud vintagele eraldi inspiratsiooni kaust, niiet usun, et see aeg, kus mind üht väärikat kleiti kandmas näeb polegi nii kaugel.
Hoidke silm peal Rimongodi facebookil ja ärge unustage ka nende blogisse piilumast!


Already few weeks ago I visited this redisain ja vintage store in Tallinn - Rimongod. I sent them my from-coat-to-vest DIY and won peronal redisain. It is too early to talk more about this project, but I can say it´s gonna be fabulous. I would already like to see final result and I can´t wait to wear it, but I have to wait with it until August. But I promise, totally worth waiting.
Shop itself is beautiful, all those vintage items and redisained clothes. I like vintage clothes, but I still don´t have enough confidence to wear them. I have folder for vintage inspirational clothing in my computer and I have some vintage bags, so I believe soon I will wear some fantastic vintage dresses also.
Also, go check out their facebooke page and their blog.


2 comments: