17 October 2014

Uued ostud: maailma kõige pehmem kampsun!

Ma ei ole ammu ühtegi uute kaltsukaostude postitust teinud. Viimased ostud on olnud suures osas pluusid ja ilm enam neid õues pildistada ei soosi ja mul ei ole toas ühtegi valget ega muidu viisakat ühevärvilist seina, mille taustale end sättida. Ma juba piilusin ka fototaustasi, aga nende hindasid nähes loobusin sellest mõttest.
Täna hommikul tegin kiire külastuse Keila turu kaltsukasse, kuhu ma ka vist oma kuu jõudnud ei olnud. Tegelikult läksime sõbrannaga sinna ühe pildistamise jaoks maani seelikut või kleiti otsima, aga kumbagi ei leidnud.
Keila turu kaltsuka kaubavalik on lihtsalt super, aga kuna tegemist on kütteta putkaga (välja arvatud külmal ajal proovikabiini nurgas urisev soojapuhur), siis proovimine on seal varsti üsna võimatu ja miniseelikuid vaadates tekivad külmavärinad. Nii ma siis heitsin pilgu peale igale vähegi soojemale kampsunile, kuid miski ei tundunud päris see, kuni nägin seda pärlitega kampsunit, Ja kui pehme see on, justkui sületäis kassipoegi :) Hinnaks oli 5.50€.



No comments:

Post a Comment