18 November 2014

Päev Mariga kaltsukates

Aitan oma sõbrannat ühel pildistamisel veidi stilistikaga, eilse päeva veetsime erinevates Tallinna kaltsukates photoshoodiks sobivaid riideid otsides ja ühtlasi haarasime prooviruumi ka kõike muud ilusat, mis silma jäi. Ja seda viimast juhtus palju, sest näiteks Paavlis suutsime kahe peale proovimiseks kokku kuhjata terve kärutäie riideid. Fotokaga tehtud pilte mul sellest vahvast päevast ei ole, sest kodus olid kellegi väiksed näpud arvutist mälukaardi ära pätsanud, seega jagan mõningaid telefoniklõpse.

Päeva alustasime Popovis, mis Paavlisse minnes tee peale jäi, kuid seal ei hakanud midagi silma, see-eest nagu juba ennem kirjutasin oli Paavlis ilusat kaupa küllaga. Meie sattusime sinna mõnusalt ennelõunasel ajal, kui rahvast oli pigem vähe ja uut kaupagi ilmus stangedele. Üks shoppamise elamuse poolest mu lemmik Paavli külastusi. Fotol olevatest asjadest ostsin mina esimesel fotol oleva kleidi, mille puhul ma algselt kahtlesin, kas tegemist on kleidi või öösärgiga, kuna see mulle meeldis, siis otsustasin selle kleidiks ristida, Mari ostis teisel fotol oleva valge kleidi. Lisaks ostsin mina ühe praktilise kolmveerand varrukatega valge särgi ja Mari kappi lisandus esimene pliiatsseelik. Enda asjadest teen ma korralikud pildid ka millalgi, kui need uuesti minuni jõuavad, sest unustasin enda ostud Mari mahukasse seljakotti.


Paavlist edasi seadsime sammud Leiupoodi, mis on Tallinnas üks mu lemmik kaltsukaid, neil on muideks ka teine pood - Leiu2, mis hiljuti kolis Tammsaare keskusesse. Leiupoes oli just olnud uue kauba päev, niiet ka seal läks meil hulk aega. Leiupood ise ei ole kuigi suur pood, niiet eile olid stanged ehk liiga täis, mis tegi asjade vaatamise veidi ebamugavaks, kuid see-eest on kaup alati korralik ja moodne. Ma sain sealt ühed üliägedad püksid, mille näitamist teile ei jõua ära oodata. Pükse on minu arvates kaltsukast kõige raskem leida, sest a) tihti on põlvekohad, tagumik või argivahe kulunud b) tegu on a´la altlaienevate või muidu iganenud välimusega püksipaariga.
Mul oli nii kahju, et Mari parempoolset komplekti Leiupoest ei ostnud, see sobis talle ideaalselt. Peamine põhjus oli selles, et see on päris erinev tema igapäeva stiilist ning suure tõenäosusega oleks need riided palju aega lihtsalt riidekapis veetnud. See-eest ostis Mari ühe lihtsa halli seeliku ja armsa täpilise pluusi.

Edasi viis meie tee Humana Vintage poodi, kus ma võiks juba sealse interjööri pärast tunde veeta. Ma ei ole ise kuigi suur vintage kandja, aga aeg-ajalt tiksub peas mõte, et ühel päeval võiks see mullegi omasemaks saada ja kui fotol olev roosa kampsun oleks numbri võrra väiksem olnud, siis selle oleksin küll endale soetanud. Hetkel käin lihtsalt poes neid imelisi esemeid piilumas ja selga proovimas ning kaasostlejate stiilist inspiratsiooni ammutamas.

Päeva lõpetasime POP Kirbubutiigis, kuhu mina sattusin esimest korda. Esmakülastajad peaks meeles pidama eelkõige kahte asja - maksmine on ainult sularahas ja poodi minnes varuge aega, sest oh boy, kui suur see kaltsukas on. Kuna tegemist on bokse välja rentiva poega, siis kaupa on absoluutselt seinast seina, igale maitsele ja suurusele. Lisaks ei ole tegemist väga sellise poega, kuhu tasuks minna midagi kindlat otsima, kaup on läbisegi - ühes boksis on enamasti nii seelikud, püksid, pluusid ja riideid mitmele suurusele, seega tuleb lihtsalt vaadata, mis pilku köidab ja võimalikult palju bokse läbi uudistada.

2 comments:

  1. Hei! Väga äge postitus! Kas sa saaksid öelda, mis kaltsukastes see hirvega särk ja ühel alumistest piltidest olev mustakirju pliiatsseelik müügil on? St, seda siis tasub öelda juhul, kui need teie enda ostukotti ei rännanud! Aitäh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hirvega särk oli Paavlis ja pliiatsseelik Leiupoes - mõlemad jäid meist poodi :)

      Delete