10 December 2014

Uued ostud: 09.12.2014

Keila turul asuv kaltsukas on üks lähimaid kaltsukaid mulle, niiet sealt on hea spontaanselt läbi jalutada. Eile tegingi perega lõunapausil väikese jalutuskäigu, eelkõige mõttega leida tütrele jõuludeks kleiti. Ma ei väsi kordamast, kui hea kaubavalikuga pood see on ja kuidas sealt alati midagi ilusat leiab. Mariette kleit ei ole küll päris see, mida ma otsisin, aga kõik kodus olevad välimuselt sobilikud kleidid on õhukesed suvekleidid, see on aga paksem kleit ja kuna tema tahab jõuludel eelkõige teiste lastega mängida, siis ei peagi ta riietus nii pidulik olema, vaid eelkõige mugav. Lisaks on mul tütrele kodus üks skandinaavialik paks punase-valgega kampsun, mis selle kleidiga peaks päris hästi kokku sobima. Mõtlen ka ise see aasta pigem kodusema jõuluriietuse peale - kleidi peale sobitatud kampsun või armas kudumkleit.
Lipsuga Atmosphere pluusi ma lihtsalt jumaldan, kõik millel on ees lipsuke on täpselt minu maitsele. Küll on sellel pluusil aga ebamäärased kolmveerand käised, mida tahan natuke lühemaks teha (arvatavasti tõmban paari pistega kokku, sest suurt õmblustööd ma teha ei oska ega näe ka selle pluusi puhul mõtet). Veel hakkas silma see River Islandi soe seelik, mis nagu ma kodus juba proovida jõudsin, jääb eriti armas kerge naiseliku pluusiga. Kindlasti on see seelik ka külmal ilmal heaks kaaslaseks sooja kampsuniga.
Külma tõttu ostsin ka mina seeliku ja pluusi ehku peale ja lootsin, et suurused sobivad, sest külma tõttu on talvel seal kaltsukas proovimine võimatu, poe temperatuur on ainult mõni kraad soojem õues olevast. Seelikut nähes tegi mees suured silmad ja küsis, et kellele ma selle ostsin, endale või lapsele? Minu pilgu peale tuli veel teine küsimus, et kas see mulle selga ka mahub? Noh, see kord vedas, sest mahub :)

Sellistel hetkedel meenutan ma TLC pealt jooksvat sarja "Your Style In His Hands", kus mees kogu naise senise garderoobi ära viskab ja uue asemele peab ostma. Ma juba naljatasin mehele, et teeme ka, aga nii, et kogu senine riidekapi sisu alles jääb.

Armsad lugejad, kas te käite mõnikord poissõbraga/elukaaslasega/abikaasaga koos endale riideid ostma? Kui palju nad arvamust avaldavad ja kui palju te seda kuulda võtate?


Mariette kleit: 2.50€
Seelik: 4.50€
Pluus: 4€

No comments:

Post a Comment