10 December 2015

Mida kanda jõulupeol? - klassikaline ja pidulik

Must kleit on aegumatu klassika hoolimata sündmusest, ainult pulma ma üldjuhul ise mustaga ei läheks, aga ka sinna sobib must kleit veidi rõõmsamate aksessuaaridega sobitades hästi. Mul endal on kapis kokku kolm musta kleiti - kaks neist kaltsukast. See, mida täna jõuludel kandmiseks soovitan on neist figuuri suhtes kõige vähemnõudlikum - ma ise armastann väga liha süüa, abikaasa nii väga mitte ja lapse portsjonid on nii palju väikesed, et suurt lihapraadi küpsetan ma kodus väga harva ja nii kipun ma olema üks neist inimestest, kes jõulupidudel liiga palju sööb. Kõik on alati lihtsalt nii hea, et tahan kõike proovida ja märkamatult ongi kõht liiga täis. Ja nii mu keha järgiv must kleit jõuludeks kappi jääbki, sest veidi punnitav kõht on sellega kohe näha.
Ka eelmise aasta jõuluseerias oli must kleit esindatud, seekordne kleit on oma kivikestest kaunistuse ja taskutega veidi lõbusam ja nooruslikum. Mina valisin juurde heleda pisikese koti ja helesinised kingad, nii jäi üldmulje õrnem ja mahedam. Aga musta kleidi eeliseks on see, et see sobib kõigega, niiet valige kingad vastavalt tujule ja ikka läheb täppi.



Käisin eelmisel nädalal ka selle kleidiga jõulupilte tegemas ning kui need pildid kätte saan, siis näitan siin ka. Ma ise ei jõua juba ära oodata. Ühelt seetõttu, et meil on mõlema lapsega koos perepilte ainult kaks ja needki on pigem sellised juhuslikud klõpsud, teisalt ma juba tean, et lapsed jäid neil nii armsad ja mu vanaema saab kindlasti jõuludeks portsu fotosid :)


No comments:

Post a Comment