19 May 2016

OOTD: 19.05.2016

Tänane päev on riietumise mõttes olnud üks väga tihe päev. Hommikul sai kiiruga jalga visatud teksad ja tagi, et laps lasteaeda viia. Pärast läksin pisema lapsega õue, tema jäi õigepea tuttu ja mina tõmbasin dressid selga ja hakkasin aiatöid tegema. Peale lõunat sättisin viisakad riided selga, tegin meigi ja läksin tööle. Ootamatult selgus, et mu tööpäev jääb ära. Mis siis muud, kui dressid uuesti selga ja õue edasi toimetama ja siis oli juba jälle aeg Mariette lasteaiast ära tuua ja taaskord viisakad riided selga ajada.
Fotole sai jäädvustatud neist mitmest outfitist tööle minemise riietus. See Paavlist ostetud kleit mulle väga meeldib, ilus ja mugav, küll aga ei ole ma päris kindel selles spordijalatsite igapäevase riietusega kandmise osas. Kui selline stiil moodi tuli, siis ma algul olin täiesti vastu ja minu poolt oli big no, nüüd ma mõtlen, et punaseid ja siniseid sprodijalatseid ma tänavapildis ise ei kannaks, aga mustad-valged-hallid on ju täitsa vinged. Esialgu ma jään küll rohkem botased ja püksid kooslusesse, kleidiga on minu jaoks veel natuke võõras. 



Kaltsukast:
Tagi: Like Twice
Kleit: Paavli kaltsukas
Botased: Nanny kaltsukas Orissaares

No comments:

Post a Comment