30 October 2017

OOTD: 30.10.2017

Pikka aega pole ühtegi outfiti postitust tulnud, täpsemalt kuu aega. Vahest on põhjus selles, et mul pidid sõrmed küljest ära kukkuma täna hommikul pilte tehes. Ebareaalselt külm! Ma pikalt ei tahaks ilma kallal heietada, sest kes ikka vinguposte lugeda tahaks, aga ütleme nii, et kui poole toa põrandat ei ole ja noh, vana maja, millel puudub korralik soojustus, siis ärgata on teinekord päris jahe. Lastel muidugi veab, sest kui nemad ärkavad olen mina juba tule pliidi alla teinud ja maja on juba märksa soojem. Aga igatahes kui siin inimesed loevad päevi jõuludeni, siis ma vaikselt hakkasin kevadeni loendama :)

No ja mida külmemaks lähevad ilmad, seda rohkem kihte selga panen. Kusjuures mul oli tänaseks hoopis teine kampsun ja pluus mõeldud, aga seljas need üldse omavahel ei töötanud ja mõtlesin ümber. Kuna ma olen tööpäevadel meie peres esimene ärkaja, siis toimetan tavaliselt taskulambi valgel, et mitte abikaasat äratada. Niiet tegelikkuses ma kui just valmis riideid eelmisel päeval ei pane, siis läbi mõtlen ikka. No ja kui see siis ei sobi olengi peadpidi taskulambi valgel riidekapis vaikselt tuhlamas.

See kampsun oli mingi aeg mu kannan-tihti-nimekirjas üsna kõrgel kohal, aga seejärel unus täiesti ilma põhjuseta unustusse. Pakun, et peamiselt seetõttu, et mõned uued ja huvitavad peale tulid. Aga peale tänast ma usun, et vähemalt mõneks ajaks tõuseb jälle mu kujuteldavas nimekirjas. 


Kaltsukast:
Püksid: Nõmme Repeat
Kampsun: Roosna-Alliku kaltsukas
Pluus: Keila Sõbralt Sõbrale
Mantel: Sarapuu kirbukas

No comments:

Post a Comment