04 November 2018

Uued ostud: Vineeri Humana ja Tatari Uuskasutuskeskus

Käisin eelmisel nädalal oma tavapärasel ämmaka visiidil, sinna otsa ultraheli ja vereproov ja päeva lõpuks veel rasedusaegse diabeedi loeng. Diabeedi diagnoosi mul ei ole, kuid üks näit oli glükoosi taluvuse testi tehes lubatust 0,1 kõrgem, niiet kindluse mõttes sain loengule ikkagi minna ja veresuhkrut pean ka 8 päeva mõõtma. 

Praeguseks tundub, et tegelikult on kõik ilusti normis ilma, et ma midagi väga muutnud oleks - ei näksi nii tihedasti ja piiran puuviljade söömist. Ma olen ülim snäkkija, niiet  ideaalne variant on õhtul peale laste magama minemist voodisse pikali maanduda koos raamatu ja kausitäie hapukurkidega (halvematel päevadel tahvli šokolaadi või suure portsu jäätise vms) ja siis süüagi sedasi uneajani välja. Noh, saan ise ka aru, et magu sedasi ju ei puhka öösel ja üllatus-üllatus veresuhkur on ka sedasi hommikuks kõrge. Veel hullem harjumus, mis mul küll õnneks hooti käib, on öösel süüa. Noh, et laps näiteks ärkab, lähen käin korra lastetoas ja tagasi magamistuppa jõudes haaran unisena ka mõne kommi, mille ära söön. Tegelikult mul ju ei ole kõht tühi ja ma jään kohe uuesti magama, aga ikka kippusin sedasi toidu järele haarama. Õnneks selle õudse kombega on nüüd vähemalt hetkel hüvasti jäetud ja enam nii hilja ma ei näksi ka. Kas see beebi nüüd mu väikestest piirangutest ka veidi väiksem tuleb, eksnäis. Aga tegelikult ei tahtnud ma üldse sellel teemal nii pikalt rääkida...

Igatahes jäi mul päeva paaritunnine sisse, kus ühed arstivisiidid lõppesid ja viimasesse oli veel aega. Kusagile kaugele ma minna ei viitsinud, sammud seadsin Vineeri peatuse Humanasse ja Tatari Uuskasutuskeskusesse. Humanast sain triibulise kleidi, istub seljas hästi ja on mugav, lisaks täiesti uued või vaevu kantud Marco Tozzi kontsaga saapad ja beebile käte ja jalgade jaoks kapukad ka. Jalanõudega on mul see teema, et kui pean valima, kas osta kaltsukast mingi riideese või jalanõud, siis pea alati valin jalanõud. Korralikke jalatseid on lihtsalt raske kasutatuna leida, samas riiete valik on kaltsukates kordi ja kordi suurem ja seisukord parem. Lisaks on mu jalanumber olenevalt firmast 38 või 39 (tihti veel nii, et 38 nagu natuke pitsitab ja 39 juba veidi suur) ja hea hinnaga jalanõusi, mis jalas tõesti mugavad oleks raske leida.
Triibuline kleit Humana 6€ (mantel varem ostetud Humanast ja saapad Sõbralt Sõbrale)
Marco Tozzi saapad 14€ (kampsun kunagi Võrust kaltsukast, sall Uuskasutuskeskus, raseda teksad Sõbralt Sõbrale)
Hall kleit Uuskasutuskeskusest 1€

No comments:

Post a Comment