14 September 2011

It´s nice to have a sister!

Mu Soomes elav õde sai oma tuttava käest riideid, millest õnnestus mul ka suur hulk endale saada. Esemetest kahjuks päris kõik mulle ei sobi (suurus või tegumood, peamiselt variant 2). Neile kavatsen leida uue omaniku - lihtsalt prügikasti kindlasti ei viska, pole seda suur kunagi teinud, kui välja jätta tõesti katkised asjad, seda enam, et osad esemetest on hinnasildiga. Minu tutvusringkonnas on omavaheline riiete edasiringlus väga OK.

Kõiki riideid ma pole veel isegi proovida jõudnud, sest mingil seletamatul põhjusel olen ma viimasel ajal kogu aeg väsinud ja ainult magaks. Ja saladuskatte all mainides, saime me uue fotoka, niiet eile ei suutnud muud teha kui uudistada. Aga mõnedest asjadest sain fotod siiski tehtud:


I got some clothes from my sister who lives in Finland. Some of them don`t fit or I don`t like, so I will give them to somebody else. I have got quite many clothes from my relatives, friends, neighbors.... etc. And I also give clothes that I don`t wear anymore to somebody else.
I haven`t had time to try all clothes I got from my sister yet, because I don´t know why, but I am so tired lately. Maybe because of rainy weathers. We got new photo camera yesterday, so I was too exited to deal with clothes. But I made some photos about some things:

No comments:

Post a Comment