03 December 2011

Nail polishes

Peaks mainima, et tegelt ma ei ole väga suur küünelakkide kasutaja. Kuskil aasta tagasi umbes ma nii öelda avastasin küünelakid. Ma olen ka varem maininud, et mul on kehvad küüned, mis lõhenevad ja kihistuvad palju. Nende olukorra parandamiseks hakkasin ma aastaid tagasi kasutama Manhattani ravilakki (pildil lakk number 3).


Ja kuna ma olen sellega väga rahul, siis mingi aja pärast hakkas vaikselt juurde ilmuma värve. Alumisel pildil ongi kõik mu 11 küünelakki, mille hulgas on ka ravi- ja pealislakk ning küünehelendaja. Ilmselgelt võib juba pildi järgi öelda, et mulle väga meeldivad Manhattani küünelakid.



Ja mõned internetist leitud pildid, kuna mul endal väga arvutis sääraseid pilte kahjuks pole.


Ülemisel pildil on lakk number 5.


Ülemisel pildil on lakk number 6.

Ülemisel pildil on lakk number 4.

Mõni päev tagasi katsetasin ma esimest korda küünekleepse ja avastasin, et mu punane küünelakk ei kõlba enam mitte kuhugi. Seega sai ostetud Selverist uus punane lakk (pildil lakk number 9. ja tegelikkuses on natuke selline lillakaspunane, mitte päris klassikaline punane). Hind oli kui ma nüüd ei eksi, siis 2.11€. Värv on väga ilus ja suure tõenäosusega saab see olema mu küüntel ka jõuludel.



No comments:

Post a Comment