22 May 2012

Võilillede hullustus

Kollane on mu lemmik värv ja ilmselgelt olen ma see, kes praegusel ajal iga kollase põllu peale rõõmust kilkab :) No ja kuna mul oli ka üks kleit teile näitamata, siis nii ma otsisingi ühte võimalikult kollast põldu, mis poleks väga paljude kilomeetrite kaugusel ja mida vähem inimesi selle läheduses, seda parem. Kleit on ostetud tegelt juba mõnda aega tagasi, aga unus kapi sügavustesse ära kevadist päikest ootama. Ostetud nagu ikka Keilast ja hind oli vist ligemale 10€ ja minu meelest on need tikandid lihtsalt imekaunid










Yellow is my favorite color and clearly I am the one, who is screaming as little girl when I see all those yellow fields. And as I had one dress what I haven`t shown you, so I started to find one and take some photos. Dress is like most my clothes lately from second hand in Keila and it cost about 10€.

No comments:

Post a Comment