23 August 2012

23.08 OOTD

Üks kiire postitus tänasest riietusest. Käisime kinos ja selline oli minu outfit. Tuju oli kanda midagi värvilist ja ekrsat. Vaatasime filmi  "Abraham Lincoln: Vampiirikütt". Minu meelest üks kehvemaid filme, mida ma iial näind olen. Mulle pole kunagi meeldinud kauges minevikus toimuvad filmid ja kui aus olla, siis vampiiriteema on minu meelest lihtsalt nii tobe. Mulle lihtsalt ei sobi selline teema.
Ma üritan hoida oma blogi teemakohase ja muust mitte väga kirjutada, samas mulle meeldib riietuse pilte  teiega jagada. Et need postitused läheks siiski teemasse, siis hakkan OOTD postituste juurde märkima, millised riided on kaltsukast (sinna hulka arvestan ka kirbuturud, osta.ee ja buduaari kasutatud rõivad jms).

A quick post about my today's outfit. We went to the cinema and this was what I wore. I wanted to wear something colorful. We watched movie "Abraham Lincoln: Vampire Hunter" and honestly - it was so bad. I don´t like movies that takes place in the past and all that vampire themed films... Silly.
I try to keep my blog on topic and not to talk about other stuff, but I still like to sheer OOTD posts. To keep those posts also on topic I`m going to write which clothes are bought from second hand shops (as second product I mean also items from flea markets etc).




































Kaltsukast/ from second hand:
Teksad/ jeans: Humana
Kardigan/ cardigan: Humana
Kingad/ shoes: Keila kirbuturg/ local flea market
Kott/ bag: osta.ee/ local ebay

No comments:

Post a Comment