03 April 2013

Paide II

Esimene kaltsukas, kuhu ma Paides läksin oli Keskväljak 3 oma (nime poel ei olnud, lihtsalt kauplus). Ka neil oli tol päeval allahindlused - palju asju 1€. Endale ma siiski midagi ei leidnud. Küll aga lubati sealgi lahkesti pilti teha (nagu ka teistes Paide kaltsukates, kus ma käisin), niiet loodetavasti saate ülevaate poest piltide läbi.

The first second hand I visited in Paide is located at Keskväljak 3 (they didn`t had name outside). This store had also sale on that they - lot of stuff were for 1€. I didn´t find anything for myself, but I made some pictures, so you can get an overview of the store.





Pisike mängunurk lastele

Teine kauplus, kuhu sisse astusin oli Taaskasutuskeskus (Rüütli 1, Paide), kus on nii riiete (riided, jalanõud, aksessuaarid, tassid, taldrikud) kui mööbli pool. Kuigi ma hea meelega sisustan oma kodu kasutatud mööbliga, siis nii kaugelt seda tarima ei hakanud, niiet see osa jättis mind külmaks. Riiete poolel oli esimesed asjad, mis märkasin suured riide ja jalanõude kuhilad ja väga täis stanged, samuti oli seal ikka päris külm ning ka proovikabiini ei hakanud mulle kusagilt silma (aga võimalik, et see jäi mõne kuhila varju). Küll aga leidus seal imelist vintage kaupa uskumatult soodsate hindade eest. Alustades täpiliste kleidikestega ning lõpetades vingete kottidega, mis on retromast retromad. Ma piidlesin neid kotte ikka väga kaua ja lõpuks valisin ühe musta ovaalse tugeva põhjaga üleõla koti, mis maksis 2€. Mõned pildid nautimiseks:

The second thrift store I stepped in was Taaskasutuskeskus, located in Rüütli 1. It is reuse center, what has two sides: clothes, shoes, accessories etc. and furniture. The store itself is cold and little bit damp, racks are really full of clothes and a lot of items are just in big piles, also I didn´t see fitting room. But there were a lot of cool vintage items for really low prices - dresses, handbags. I don`t wear very much vintage clothes, but I really like vintage jewelry  and bags. I bought also one bag for 2€ (last photo) and I absolutely love it.


Inspiratsiooni kaupluse seinalt




Väike osa kotivalikust


Minu ost




No comments:

Post a Comment