08 June 2013

OOTD - 08.06.2013

Lõpuks ometi on mul kooliga ühel pool ja oodata on ainult aktust. Olen nüüd juba mõnda aega lõpukleidi otsinguil, mis näib üsnal lootusetu. Kuigi mul on nii öelda varukleit olemas, siis tahtsin leida kollast või beežikat kleiti, sest olen kuu lõpus pulma kutsutud, kus teemaks on linane eesti talupulm ja värvideks kollane ning valge. Täna seadsin kõrges ootuses sammud Telliskivi kirbuturule, kust ma midagi sobivat siiski ei leidnud ja erandkorras ma muud müüdavat kraami väga ei vaadanud. Niiet tulin ära täiesti tühjade kätega.

Finally the school is over and all I have to do is to wait the graduation. I have been searching for the dress for that event for a while now, but it is starting to seem like a mission impossible. Although I have one backup dress, I am still looking for yellow or beige dress, because at the end of the month, I am invited to a wedding where the color themes are traditional linen farm wedding with yellow and white colors. Today I had high hopes for the Telliskivi flea market, but unfortunately I didn't find suitable dress, so I left with empty hands.




Kaltsukast/ from second hand:
Kingad/ shoes: Telliskivi kirbuturg/ Telliskivi flea market
Lühikesed teksad/ short jeans: Humana
T-särk/ T-shirt: Rõõmus kirbukas Keilas/ flea market in Keila

2 comments:

  1. If You dont find yellow dress, find with different colour and hm paint? I mean do it yourself with pigment :)))

    ReplyDelete