30 August 2013

OOTD ja Eesti Vabaõhumuuseum

Ma olen juba suve algusest rääkinud elukaaslasele, et lähme loomaaeda. Ta ei olnud just ideest vaimustuses, kuid lõpuks lubas, et lähme peale lapse sündi. Mõned päevad tagasi võtsin ma loomaaia külastuse uuesti jutuks ja nii saigi täna sinnapoole liikuma hakatud, kuni tuli mõte hoopis Vabaõhumuuseumi minna, sest ma polnud seal kunagi käinud.
Ma olen siiani selle tobeda naerul näoga - ausalt see on lihtsalt imeline koht. Ma ei suuda isegi kirjeldada kui väga mulle seal meeldis. Eelmine aasta ostsime elukaaslasega 1904. aastal ehitatud maja, niiet need vanad talumajad olid päris suureks inspiratsiooniks. Reheahju ma küll oma majja ehitada ei kavatse, aga keldriustele mõni vana muster maalida tundub küll täitsa reaalne. Lisaks see vana mööbel, imeline! Ma juba ootan, et saaks uuesti minna, sest suur osa jäi meil kahjuks läbi käimata.

I have been almost 2 months talking about going to the zoo. Raiko promised that we go when baby is born. So I started talking about it again and today was the day. But while driving we redecided and went to the Estonian Open Air Museum instead. The Estonian Open Air Museum is akin to a village, with 12 farms, as well as its own church, tavern and schoolhouse. There are a number of mills, a fire station, fishing net sheds as well as a dancing area and a village swing. The museum is located in lovely, well-maintained forest park on a high sandstone bank on Kopli Bay, just 15 minutes drive from the center of Tallinn.
I still have that silly happy-face, but I can´t help it - it was love from the first sight. Me and my fiancee bought a house, built in 1904, last year - so this museum is for a great inspiration. And that old furniture, amazing! I can´t wait to visit it again.











Nüüd tänansest riietusest:
Kui ma oleks teadnud, et me läheme Vabaõhumuuseumisse, kus on kruusateed, siis ma oleks teistsuguse riietuse valinud, kõrged kontsad polnud just parim valik. Õnneks haaras mu mees mulle kaasa tennised juhul kui kingad peaks hõõruma hakka, need küll outfitiga väga ei sobinud, aga see-eest oli sedasi nii mugav. Muidugi ei vedanud ka ilmaga - umbes pool tundi peale muuseumisse jõudmist hakkas vihma sadama.

Onto the OOTD:
Well, if I had known that we go to the museum I would have chosen different outfit. High heels aren`t the best choice on the gravel roads. Luckily my fiancee brought along my sneakers, they where so comfortable, but didn`t match with outfit at all. Also it started to rain, so it was little chilly with skirt.





Kaltsukast/ from second hand:
Kingad/ shoes: Repeat (Liivalaia 19-10, Tallinn)
Seelik/ skirt: Keila turu kaltsukas/ second hand shop in Keila market
Pluus/ blouse: Julias Best (Tehnika 19, Tallinn)
Kott/ bag: osta.ee

No comments:

Post a Comment