31 December 2014

2014 lemmikud!

Täna valin juba neljandat aastat välja oma kaheteistkümne kuu jooksul soetatud lemmikoste. Need asjad ei ole sageli sugugi kõige rohkem kasutust leidnud esemed, vaid teinekord hoopis mingil muul moel eriliselt hinge pugenud ostud. 
Mis mu aastavahetusse puutub, siis tuleb see vaikselt kodus keldri katuselt tassi kuuma teega abikaasa kaisus rakette vaadates (ja akna juurde joostes kuulamaks, kas preili ikka tudub). Oleme mehega mõned korrad ka Tallinnas uut aastat vastu võtnud, aga ausalt öeldes ei ole see suur tunglemine ja jookidega rahvamass minu jaoks.
Sind, kallis blogilugeja, tänan ma aga jätkuva toetuse eest! Soovin kõigile imelist uut aastat, kus headust, õnne ja hoolivust on rohkem! Mina aga luban jätkuvalt seda pesa siin enda võimetele vastavalt aktiivsena hoida ja kaltsukatest uusi imelisi leide koju tuua :)
Minu enda lemmikostud 2014. aastast on järgnevad, kui teile aga on meelde jäänud hoopis mõni muu ost, siis jäta oma arvamus julgelt kommentaaridesse.

1. Seljakott
Balti jaama turu kaltsukast
Hind 4.50€
Sellest, et seljakotid on taas moes pole kuigi raske aru saada, näiteks suvel märkasin ma seljakotti pea igal teisel inimesel. Ka nüüd olen ma päris mitut parkaga kombineeritud varianti tänaval silmanud. Minu kott leidis maksimaalset kasutust suvel, kui jalgrattaga tööl käisin - asendamatult mugav kooslus. 

2. Kollane pintsak
Telliskivi kirbuturult
Hind 5€
See pintsak on mu päästerõngas hetkedeks, kui on vaja viisakas või kergelt pidulik välja näha, aga sättimiseks ja erinevate riiete proovimiseks aega pole. Ma tean, et see istub mulle hästi, mulle meeldib selle armas kollane värv ning lisaks on see väga mugav! 


3. Nahkdetailidega tuunika
Leiupoest
Hind ? 
Ma ei mäleta selle tuunika hinda enam ja mingil põhjusel on see sellest tuunikast rääkivas postituses kirjutamata jäänud, Tuunikat ise olen ma tegelikult kandnud vist 3 korda ja mitte sellepärast, et see mulle väga ei meeldiks, vaid ma lihtsalt ei raatsinud seda suvel selga panna kartuses seda kuidagi rikkuda. Kuna see tuunika on tagant peaaegu maani, siis millegi all kandes ei ole tulemus kuigi hea, nüüd ootan ma suve, et see ilus ese taas kapis välja võtta.


P.S! Klikkides postituse all top favorite sildikesele saate ka eelnevate aastate lemmikuid piiluda.

No comments:

Post a Comment