22 July 2015

OOTD: 22.07.2015 ja Uued ostud: valged teksad

Ma olen üks neist õnnelikest, kes lahkus haiglast pärast sünnitust raseduseelse kaaluga, kuid sellest hoolimata ei lähe suur osa mu varasematest riietest mulle selga. Peamiselt natuke suurema puusajoone pärast, aga oma pisike roll on mõne kõhul üleliigse sentimeetri pärast ka. Nii ma üks päev avastasin, et mulle ei lähe pooled varasematest pükstest jalga. Väikeste lastega on aga pooled riided mul alati pesus, seega ei jäägi justkui väga palju valikut selga panemiseks.
Pühapäeval sattusin Mustika keskusesse, peamiselt küll Abakhani riidevärvi ostma, aga tegin kiire kõrvalpõike Humanasse ka. Ja mida ma nägin - kolm paari valgeid teksaseid, kõik minu suuruses. Endale napsasin muidugi kõige ilusama paari :) Maksid 5.50€.


Tänase outfiti kohta pean muidugi üles tunnistama, et päeval kodus olles ma vahetasin need kodusemate riiete vastu ümber ja õhtul külla minnes panin uuesti selga. Muidu need valged püksid poleks küll ühtuni puhtana vastu pidanud.
Nagu näha, siis juuksed läbisid ka kerge uuenduskuuri. Lõikas hoopis mehe õde ja pisaraid ka ei valanud, niiet tunduvalt edukam kui mu viimatine juukselõikus juuksuri juures. 

Kaltsukast:
Tuunika
Jalanõud
Tagi: Like Twice
Teksad: Humana
Kott: Balti jaama turg

2 comments:

  1. Raske uskuda minu arust Sa saledam veel ;) Lahe outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis on lihtsalt keegi salaja riidekapis osad püksid numbri võrra väiksemaks teinud :))

      Delete