28 September 2015

Uued ostud: kleit Paavlist

Eelmises postituses kirjutasin, et osad Paavlist ostetud asjad on veel näitamata. Täna teen algust ja ühte kleiti näitan (8€), siis jääb veel preilile soetatud nuku ja üks minu pluus. Ja kui need ka üles pildistatud saavad, siis on vist aeg uuesti poodi minna :)
Pildistamine läks natuke metsa: enamus pildid tulid udused, Mariette ei olnud mitte kuidagi nõus kaadrist välja astuma ja lisaks oli seal maja ääres üks õnnetu kodutu kiisu, kellele me ennem poest ostetud saia ja pasteeti andsime. Aga kuna ma ei ole kindel, millal mul oleks koos Raikoga aega seda pildistamist uuesti teha, siis valisin kaks pilti näitamiseks ikkagi välja. Lisaks avastasin ma pildistamiseks sättides, et kui riideid, mida selga panna, veel kapist leiab, siis jalanõudega on küll kurb lugu. Algne mõte oli jalga panna tennised ja pigem selline bohotšiki välimus kokku panna, aga nagu öeldud, siis sobivaid jalanõusid polnud. Niiet järgmistel kaltsukate külastustel võtan eesmärgiks eelkõige jalanõude riiuleid revideerida (mitte, et kaltsukates väga see lähen-otsin-konkreetset-asja toimiks).




3 comments:

  1. Ma kyll paavlist ei leia mitte muffigi!!!!:OOOO jakke naq plex ollagi.....saapaid ple rohkem hakand rohkem tuhnima sest alati vaid mingi jäägid seal ja 41nr ple môtet unistadagi kui mingeid x stiilos mõttetuid vanaisasaapaid ei taha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunnistan, et Paavli on selline koht, kust võib mitu korda tühjade kätega ära tulla ja siis järgmisel korral see-eest hea saagi saada. Pealisriideid ja jalanõusid on tõepoolest raskem sealt leida, kõige lihtsam on vist kleitide ja pluusidega. Aga palju oleneb ka ajast, millal külastada - nädalavahetusi ma võimalusel väldiks ja valiks külastamiseks pigem tööpäevade ennelõunase aja.

      Delete