05 February 2017

Jaanuari ostud


Hei!
Täna toon teieni terve eelmise kuu kaltsukaostud. Kuna neid nii ütlemata palju pole, siis tundus mõtekas hoopis üks ühispostitus teha, selleasemel et teile iga kord ühe uue ostu postitust jagada. Usun et sedasi on lugejatele põnevam ka.
Foto sellest, kuidas üks preili asju pildistades kangesti kaamera ette hüppamist naudib :)



Mis aga alanud kuusse puutub, siis lubasin see kuu kaltsukast mitte midagi osta (onju osta.ee ei lähe arvesse, sest mul oleks natuke mööblit vaja?) ja proovin keskenduda hoopis riietele, mis mul kapis tavaliselt tahaplaanile jäävad, kuid ometi ei raatsi ma neid ka enda garderoobist likvideerida. Ehk lubasin just poole sõnaga veebruaris rohkem outfiti postitusi teha. Loodame siis, et natuke päikest ka tuleb, et seda lubadust pidada saaks.

Nüüd aga jaanuari ostud:

Selle hallikasvalge maika, millel ilutseb suurelt number 85 ja roosad roosid, soetasin ma Keila Sõbralt-Sõbrale poest. Hinnaks 1€. Hästi nö suvaline suvine top, millega võin nii tööle kui lastega randa minna või kodus muru niita.

Mustad kõrge säärega saapad. Samuti Sõbralt-Sõbrale poest, kuigi ostetud teine kord ja tegelikult ostis need mulle paps. Hästi mugavad, neil on sees tallavõlvi toetav tald ja kuna konts on jäme ja suhteliselt madal (ehk mingi 5cm), siis isegi mina, kes ma üle raudtee ja läbi võsa tööle jalutan saan neid oma igapäevaste saabastena kasutada. Ja isa rõõmuks on väike vooder ka sees (ta mu eelmiste saabaste kohta ütles lirbakad). Maksid 5€.

Õhuline tagant veidi pikem valge triiksärk. Ostetud koos maikaga, seega samuti Keila Sõbralt-Sõbrale poest ja maksis samuti 1€.  Mulle meeldib, et see tagant pikem on, hea mingite retuusilaadsete pükstega kanda.


River Islandi kolmveerand pikkusega halli-valge ruudulised taskutega püksid, veidi kõrgema värvliga. Foto ajaks panin küll kingad jalga, aga kasutust hakkavad mul pigem baleriinade ja sandaalidega leidma. Minu silmis rohkem kevadised-suvised püksid. Ostetud Nõmme Repeatist sooduka ajal, mil kõi oli kuni 5eurot ehk algse 8€ asemel maksin 4.

Juukseklamber/pross. Ostetud koos eelmiste pükstega Repeatist, maksis 1.50€. Tegelikult on see valgel nahal suur hõbedaste kivikestega juukseklamber, aga sellel on halb nõel, niiet sinna vahele saab üsna vähe juukseid panna ja püsib veidi kehvasti. Ma mõtlesin juba, et peaks sinna teistsuguse klambri panema, aga siis avastasin, et see sobib mu mantlile läbi nööpaugu ideaalselt prossiks.

2 valget pruuniks peitsitud ja lakitud istmepatjadega tooli. Hästi lihtsad, kuid hea tugeva konstruktsiooniga. Sobivad meie elutuppa söögilaua äärde hästi, sest kogu meie elutoa mööbel on valge või pruun, välja arvatud hall diivan. Meil on ühes küljes söögilaua ääres hoopis pink ning toolid nii ehk naa erinägu, kuid ma plaanin suvel teised toolid ka valgeks või valge ja pruuni peitsi kombinatsioonis sama nägu värvida. Ostetud on Sõbralt-Sõbrale poest mingi kahe nädalase vahega. Ehk ühe ostsin ise, siis kui maika ja valge triiksärgigi, teise ostis paps siis kui mulle saapadki ostis. Aga natuke naljakas on minu jaoks see, et üks maksis 6€, teine 8€ ja kui ma siis mainisin, et nädal tagasi ostsin täpselt sama tooli teise hinnaga, siis öeldi vaid, et uus kaup, teised hinnad.

Lisaks on nimekirjast puudu ühed mustad teksad, mis samuti Repeatist ostetud ja algse 7 või 8euro asemel need samuti 4€ sain. Käisin neid ükskord varem proovimas, aga mulle oleks meeldinud et need hästi natuke kitsamad oleks olnud ja samas mul polnud vööd, mida peale panna. Natuke aega läks mööda, ma leidsin endale Humanast ideaalse musta rihma ja kui nüüd Repeati minnes need teksad veel alles olid, siis ostsin ära. Püüan need loodetavasti veebruaris mõnele outfiti pildile.

Kulutused kokku 30.5€, Papa tegi saapad ja ühe tooli välja, niiet ise kulutasin vaid 17.5€


No comments:

Post a Comment