20 October 2017

Uued ostud: 1ese=1euro

Millal te viimati ostsite kaltsukast midagi, mis maksis 1euro? Okei, ma suudan kohe paar ostu meenutada Keila Sõbralt Sõbrale poest, kus lasteriiete eest maksin vist 50senti tükk ja endale ostsin nii nädal enne seda lillelise pusa euroga. Aga üldjuhul on ajad, kust kaltsukast euroga midagi saab möödas. Niiet kui ma nädala alguses hetketuju ajel Nõmme Repeatist (Raudtee 52a, facebookis Leiupoe nime all) läbi astusin ja müüa teatas mulle, et kõik asjad on euro, siis ma esialgu mõtlesin, et kas ma ikka õigesti aru sain. Tuli välja, et sain. 

Riided on neil enamus suuruse järgi (see tähendab mantlid ja püksid pole, aga ülejäänud riided on), mis on mu lemmik lahendus kaltsukates. Mul oli järgmise rongini aega 20 minutit ja nii  ma kiiresti lappasin stanged läbi, jõudsin oma asjad veel ära ka proovida ja ruttu hõiskasin müüale, et ta mu kirja paneks, niiet ma viimasel minutil veel rongile jõuaks.

Kokku sain 4 eset - kolm pluusi ja kardigan. Üks päev sain ma kommentaari, et ma olen ka vist üks neist, kes eelistab must-valgelt riietuda. Ma esimese hooga vaidlesin vastu, aga kodus riidekappi vaadates oli seal tõesti suures osas must-hall, aga tegelikult mulle värvid ja mustrid meeldivad, lihtsalt ei kipu mu asjad ehk omavahel hästi klappima - no et värvilised asjad on kõik ka mustrilised ja siis tuleb kokku eriti kirju kombo, mis ei lähe kohe mitte ja nii ma ikka valin turvalise halli. Igatahes nüüd siis tuli värvi natuke juurde. Pluusidest tunnengi viimasel ajal puudust kõige rohkem, meil on tööl hästi soe ja ega eriti teist kihti peal kanda kannata ja ühtlasi peab riie olema üksjagu vabalt ja mugavalt, et hea toimetada oleks. Aga ilus võiks ju ikka ka olla :)

Allahindlus kestab nädala lõpuni ehk veel täna ja homme.

No comments:

Post a Comment