30 January 2018

Kui sul oleks 2 soovi?

Meil on magama mineku traditsioon, et lähen lastele natukeseks voodisse kaissu ja mängime "kõva kivi" - laps läheb teki alla peitu ja mina siis pean rääkima, et mis see kivi siin voodis teeb, seda natuke nügima ja susima kuni laps itsitama hakkab ja siis imestama, et mis asja, polegi kivi ja siis teki ära tõmbama. Selline veider mäng :)

Igatahes lollitasime õhtul voodis, "joonistasime" näpuga tähti seinale ja kaisutasime veel niisama kui nägin, et preilil on silma all ripsmekarv. Rääkisin talle, kuidas mõned usuvad, et ripsmekarva ära puhudes saab soovida. Laps sooviski ja kui ma ütlesin, et valjusti soovi öelda ei või, sest muidu ei lähe täide, siis küsis luba mulle oma soov kõrva sosistada. Lubasin. Lootsin, et on midagi, mille täitumisele kaasa aidata saan.

Ma soovin, et ma oleksin Elsa!
Ma arvasin, et seda vist on küll üsna võimatu teha, et ehk tal oleks ikka mõni lihtsam soov.

Ma soovin, et mul oleks päris oma hobune!
Nii palju siis sellest lihtsamast soovist...

No comments:

Post a Comment