22 July 2011

Nii vähe on önneks vaja!

Praeguste ilusate ilmadega on lihtsalt patt toas olla. Esmaspäeval, kui mul vaba päev oli, siis sel lihtsal põhjusel seatsingi sammud Keila peale. Ega mul seal väljas midagi teha olnudki - nimelt pole ma suurem asi üksi jalutaja - aga lihtsalt kutsus õue. Esialgne mõte oli uus käekott otsida ja minu rõõmuks olid Liselles suur osa käekotte kuni -50%. Valisin tükk aega, kuid mingil põhjusel ei tundunud lõpuks ükski õige. Ja kui ma juba väljas olin, siis jalutasin kohe Liselle kõrval olevast kaltsukast läbi (nimi on neil vist Hilbukas, asub teisel korrusel) ja leidsin sealt endale kahed kingad. Pruunid platvormkingad hinnaga 6.40 ja punakas-lillad kingad hinnaga 9.40. Kahe euro eest sain alet ka :) Kiilkontsaga platvorme olin endale ammu tahtnud, aga seni polnud leidnud sobiva hinnaga. Nüüd siis on selle suve musthavekingad olemas.


Täna käisin pildistamas looduses. Mõte metsas pildistamisest tuli juba ammu, aga vahepeal olid pikad tööpäevad. Nii ma siis töö juures mõtlesin valmis kuhu sõita ja mida selga panna :D Täna oli vaba päev, niiet lõuna paiku saigi metsa kimatud. Jube palav oli ja kohutavalt palju sääski, aga pildid tulid täitsa kenad. Mõned siis teile näitamiseks:

No comments:

Post a Comment