02 August 2011

Ma ei ole teid unustanud, lihtsalt kiire on olnud. Seljataha on jäänud neli viimast 8-20 tööpäeva, hommikused kaua magamised - sest nüüd ma ju saan - kui ka igapäevased argielu toimetused. Seega ei ole ma jõudnud siia vahepeal midagi postitada - vabandused!

23. juuli sai jälle kirbukalt läbi hüpatud - ma lihtsalt laaavin neid: värske õhk, palju omapäraseid inimesi, see õhkkond, kaupa A-Üni. Selline koht, mis lihtsalt tagab hea tuju :D Kuna ma lubasin oma vabal päeval pooleks päevaks tööle minna (olude sunnil ja heast südamest), siis jäi reaalset aega tegelikult väga väheks - nii pool tundi. Üldjuhul meeldib mulle asjadele mitu korda ring peale teha, kalkuleerida oma rahalist seisu ja siis osta. Toona sai tehtud kiire enam-vähem tiir kõigele peale ja siis jäid silma mulle kaks kuskil 20nendates neiut. Kaup oli kõik väga korralik ja siis märkasin mererohelist kleiti ja olles kindel, et hinnaks on nii kuskil 10+ eurot, küsisin vaikselt hinda. 3€, tuli vastuseks! 3! Ulme! Siis tekkis kahtlus, et kas on midagi viga - mõni plekk vms. Võtsin proovimiseks kaasa ja kui juba proovimiseks läks, siis haarasin kaasa ka ühe pintsaku. Ja ei, mõlemad täiesti korralikud, isegi hästi hoitud ja vähe kantud. Nii ma siis mõlemaga ära jalutasingi. Kleiti olen jõudnud juba kanda ka - meil oli mehega aastapäev, kuid kahjuks ei ole sellest õhtust pilti, niiet pildid tulevad järgmise postitusega. Luban! :)

Nüüd kus ma enam tööl ei käi (ja mõtlen kerge nukrusega jälle tudengielu peale) on mul jälle aega raamatute jaoks! Ja kui ma juba eile Keila raamatukokku läksin, siis lippasin ka läbi raamatukogu ja Säästuka vahelisest kaltsukast. Muidugi meelitas mind ka allahindluste silt. Tegelt ma leidsin kaks asja: lühikesed püksid ja natuke hipiliku kleidi. Kleidi jätsin siiski poodi maha, kuna tegemist oli halva materjaliga - nimelt see paistis läbi. Lahenduseks oleks küll sukapükste või retuuside kandmine, kuid mingil põhjusel hakkas mind läbipaistvus häirima, sest kui aus olla praeguste ilmadega ju sukapükste ei tahaks kanda. Küll aga olin ma rõõmus lühikeste pükste üle, sest minu senised lühikesed püksid ei ole just kõige eetilisema säärepikkusega. ;)

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete