15 August 2011

Taaskasutus enda riidekapist




Kuskil kolm aastat tagasi sai soetatud endale viigipüksid hädavajalikeks viisakateks juhtudeks. Selle aja jooksul on nad jalas vist olnudki 3-4 korda. Kuna nad oleks võinud olla ehk tsipa lühemad, siis tuli alati neid kõrge kontsaga kanda ja nad oleks võinud olla ehk pool numbrit väiksemad ka.Jutt on siis pildil vasakpoolsetest pükstest :D


Nüüd mõned päevad tagasi vaatasid nad mulle jälle rõõmsalt kapist vastu ja mõtlesin, et mis nendega peale hakata. Läksin nendega siis õmblusmasina taha ja õmblesin nende sääred alt kitsaks. Arvestades seda, et ma ei oska tegelt eriti õmmelda, siis läks aega mitu tundi, mis sisaldas mitut korda mõõtmist ja ka rohkem kui korra lõikamist. Tulemus on minu meelest aga tunduvalt parem (vähemalt ma ise arvan nii). Muidugi nad võiks jätkuvalt pool numbrit väiksemad olla, aga selle probleemi ma jätan hetkel kõrvale.

Ja pildid nende uuest välimusest:

No comments:

Post a Comment