06 November 2011

Sügis!

Haigus on mul loodetavasti nüüd selja taha jäänud - nimelt sain endale korraliku külmetuse külge ja oli päris paha olla. Täna oli juba nii palju parem, et käisin lõpuks õues pildistamas. Niiet näete Saksamaalt toodud jope ja mantli ka lõpuks ära. Jope üle olen ma eriti rõõmus, sest maksin ta eest 17eurot!!!!

I was sick few days, but today I felt already better, so I went outside to take some pictures. So now you will see the jacket and the coat I bought from Germany. I am really happy about the jacket, because it was only 17 euros!


Ja tegelikult ma ostsin veel paar asja, mida üles pildistama ei hakka: kätekreemi, sukad, valged madalad jalatsid (sest jalad olid nii väsinud päev otsa kõndimisest, aga ilmselgelt panin ma värviga mööda, sest need said messil juba päris mitu ilukahjustust), peenike meigipintsel.

Tegelt on päris raske leida ilusaid kohti pildistamiseks (seda enam, et ma ei taha väga rahvarohketes kohtades väga pildistada, lihtsalt mugavam on ilma publikuta). Täna otsisin tükk aega kohta, kus oleks palju puulehti maas ja päris seda õiget vist ei leidnudki.

It is quite hard to find beautiful places where to take pictures, especially when I look quiet places, I don`t like public so much :D Today I looked for a while place with a lot of leaves and I didn`t find the really perfect one, but still ok place.

No comments:

Post a Comment