02 November 2011

Jeans with high waist!




Ma tahtsin endale juba ammu kõrge pihaga teksaseid soetada, sest:
1. Need on seksikad
2. Need hoiavad figuuri kenana
3. Nendega on soe (eriti hea talvel ja lühema jope/mantliga)
4. Saab kanda lühemaid pluuse, mis ei istu madala värvliga teksadega hästi
5. Neid ei ole päris kõigil
6. Need on mugavad
Kui sai mööda poode ringi käidud, siis ikka hoidsin silmad lahti ja mingi aeg otsisin ka buduaari turult jms kohtadest. Kõik, mis leidsin kippusid olema suuremad numbrid või siis lihtsalt jäid pihast laiaks või ei sobinud hinnanumber.
Võite ette kujutada mu rõõmu kui ma silmasin Saksamaal kuskil 15 minutit enne mingi pisikese poe sulgemist just selliseid teksaseid. Ja uurimise peale, et ehk on ka väiksemat numbrit leiduski kuskil peidupaigas üks paar. Ja täiesti minu jaoks loodud!

Tegelikult ma tahtsin teile juba eile pilte näidata (ja kahjuks sain ka täna ainult teksadega piirduda), kuid kuna mul oli täna eksam siis jäi aega uneks ainult paar tundi, niiet kahjuks polnud pildistamiseks aega. Jopest ja mantlist tahaks ma teha aga mõnusad sügisesed pildid õues, niiet nendega läheb veel tsipa aega...

No comments:

Post a Comment