04 January 2012

Sleep! Sleep! Sleep!

Kaks viimast päeva on olnud täielik hullumaja - mul oli täna eksam ja praktikaarutelu ning samuti pidi tänaseks kooli esitatud olema praktikaaruanne. Loomulikult alustasin ma asjadega võimalikult (loe: liiga) hilja ning ka siis tegin lõpuks kõike muud, kui õppisin. Üllatuslikul kombel avastasin õppima asudes, et kõht on tühi ja asusin hoopis kotlette tegema või et mu jõulukaktus vajaks uut lillepotti :) Nii ma lõpetasin oma praktikaaruande kirjutamise öösel kell 1 ja siis alustasin õppimist eksamiks, mille materjaliga ma ennem ei olnud väga sügavat tutvust teinud. Algne plaan oli olla kogu öö üleval ja õppida, kui lõpuks ma lubasin endale umbes 3,5 tundi und ka. Idee poolest tahaks loota, et ei läinud ei eksam ega kogu praktika värk väga halvasti.
Aga hea uudis on, et mul hakkab reedel kahenädalane vaheaeg, niiet leian aega rohkem oma blogi jaoks.

Ning tänane veidi viisakam outfit ka. Viigipüksid on ostetud veidi enne jõule Tallinnas asuvast Säästur1-st. Tol hetkel olid seal allahindlused ja hüppasin lihtsalt kiiruga läbi. Tegu on H&M pükstega ja hinnaks oli 2€. Püksid on väga hästi hoitud ja vähe kantud ning imekombel teevad mind näiliselt veidi pikemaks. Juhuuu! Valge pluus pärineb Buduaari turult.


Ilmselgelt ei ole ma pildiga absoluutselt rahul, aga see oli parim, mis tuli ja kahjuks saab uni hetkel võitu, et uusi pilte tegema hakata.

Homme postitus tuleb paremate piltidega :)

No comments:

Post a Comment