13 January 2012

Sõber trenn :)

Kohe räägin teile täpsemalt põhjusest, miks olen viimased kaks päeva väga vastumeelselt voodist välja liikunud (peale laiskuse muidugi). Nimelt soetasin ma endale hüppenööri ja hantlid, et kodus veidi trenni teha. Kuigi ma olen oma kaalunumbriga väga rahul ja kui see ka paari kilo võrra tõuseks on ikka veel ok, siis tahaks juurde saada natuke lihasmassi ja keha toonusesse rohkem saada. No millal enne on trenn üleliigne olnud? :D

Ega ma eriline treeningsaali külastaja olegi - kui raha rohkem, siis Keilas Tervisekeskuses saab vahel ujumas või jõusaalis käidud, kuid näiteks aeroobikasaali mina oma jalga ei tõsta. Mul tekib alati sellistes rühmatreeningutes tunne, et mina ei saa midagi aru ja kõik teised on üliosavad.

Hantlid on mul kerged - kahekilosed ja abi harjutuste leidmisel olen saanud lehekülgedelt: koduaeroobika.ee ja fitness.ee. Mõlemalt lehelt leiab tasuta harjutusi ja häid nõuandeid. Hüppenööriga treenimine mulle iseenesest meeldib, hea mugav toas kasvõi teleka ees teha. Õnneks leidsin mõnusa nöörist hüppenööri, mis on vaikne (kummist nööriga ei soovita, sest teevad suhteliselt valju plaksu põrandaga kokkupuutel) ja no muidugi on vaip all, et naabrid mind vihkama ei hakkaks.

Miks ma antud hetkel aga lihasvalus vaevlen on kindlasti pärast vähene venitamine (õnneks soojendus sai siiski tehtud) ja no eks ma hakkasin kohe suure hurraaga pihta ka, oleks vaja olnud rohkem tasa ja targu.

Kõik head treeningu ja toitumisalased nipid on oodatud :)

2 comments:

  1. Tere Agnes,

    Aitäh, et oma blogis meie kodulehte Koduaeroobika.ee oled maininud! Loodetavasti naudid erinevaid treeningstiile ja harjutusi.

    Anna julgelt teada kui saame Sind millegagi aidata ja muidugi head sõbrapäeva ka! :))

    Sinu Koduaeroobika

    ReplyDelete
  2. Oi, aitäh väga armsa kommentaari eest! :)

    ReplyDelete