28 May 2012

I`m a lady!

Pildid mu laupäevasest riietusest ja ühtlasi näete ka minu kahte viimast ostu. 
Mõnda aega tagasi, kui mu õde Eestis käis, lipsasime läbi ka Accessorizest ja mulle jäi silma üks suvine lotendava äärega kübar. Hind oli minu jaoks aga veidi palju, kuid alates sellest hakkas mul peas tiksuma mõte, et mul on väga vaja ühte sellist eksemplari. Odavama alternatiivi leidsin aga Keilast Rõõmu Kaubamajast ~11€ eest. Kaelakee on ostetud Seppälast.







So this was my outfit on Saturday and you also can see my last 2 purchases - a necklace and a floppy hat. When my sister was in Estonia we went to Accessorize and I saw beautiful floppy hat, but it was little too expensive for me, but since then I got idea, that I just need one. I found cheaper piece from Keila´s department store. The price was ~11€. And the necklace is from Seppäla. 

No comments:

Post a Comment