06 May 2012

Kino

Eile käisin kinos vaatamas filmi "The lucky one" (eestikeelne pealkiri on "Igavesti sinu". Meil on mehega kokkulepe, et kui mina käin temaga ulmefilme ja märuleid vaatamas, siis peab ka tema minuga nii öelda naistekaid vaatama. Nagu eilsest filmivalikust järeldub, siis oli minu kord film valida :)

Ja filmi lühikirjeldus on selline: "Seersant Logan Thibault (Zac Efron) naaseb oma kolmandalt Iraagi-missioonilt kaasas ainus asi, millele ta võlgneb tänu oma ellujäämise eest – leitud foto võõrast naisest. Ta saab teada, et naise nimi on Beth (Taylor Schilling) ning otsib ta üles. Logan asub tööle Bethi perekonna koerakasvatusse. Kuigi naise elu on niigi parajalt keeruline ning tal on raske hakata meest usaldama, tekib nende vahel suhe, mis annab Loganile lootust, et Beth on midagi enamat kui lihtsalt nägu tema talismanilt."

Mulle väga meeldis, mitte väga lääge ja parajalt naljakas ka. Igatahes need, kellele naistekad istuvad, neile soovitan vaatama minna.




Ja pärast kino läksime Tommi Grilli sööma. Koht ei ole just glamuurne, kuid see-eest on seal parim šašlõkk, mida ma saanud olen ja väga normaalne hinnatase, lisaks veel suured (loe: väga suured) portsjonid.


Ja lisaks leidsin ühe pildi interneti avarustest ka kohast endast:



Went to cinema to watch a movie "The lucky one" yesterday. I have a deal with my boyfriend - if I watch science fictions and thrillers with him, then he have to watch dramas and romantic comedies with me. So you can guess 3 times, whose turn was to pick a movie. 

About film: "A Marine travels to Louisiana after serving three tours in Iraq and searches for the unknown woman he believes was his good luck charm during the war."

After movie we went to Tommi Grill to eat. It isn`t fancy place, but there is best barbecue I have ever had (also good prices and big portions).

2 comments:

  1. Ooo.. Olen ammu juba plaaninud minna Tommi grilli ka uudistama. Antud roog pildil-mis see on täpsemalt?:)

    ReplyDelete
  2. Šašlõkk - no tegelt nimetuses pikemalt, aga peast ei tea :) Igatahes saab ainult šašlõkk õeldes ka õige toidu :) Ja lihtsalt igaks juhuks mainin ära, et mina käisin Tondil Tommi grillis (tean, et vähemalt kesklinnas on ka üks, kuid ei tea, kas hinnaklassi erinevust on, aga avatud on küll Tondi oma kauem).

    ReplyDelete