21 May 2013

Kaltsukad: Leiupood (Tartu mnt 64, Tallinn)

Leiupoe avastasin ma läbi Facebooki. Nende facebooki lehel on alati uuest kaubast pildid koos suuruste, hinna ja broneerimise võimalusega, mis on ääretult mugav.
Leiupood asub Tallinnas, Tartu mnt 64 (kohe bussijaama juures), niiet sinna on ülimalt lihtne minna trammiga, ainult peatusest üle tee ja ongi õige koht. Väljast on pood tagasihoidlik ja autoga, trammiga mõõda sõites jääb kergesti märkamatuks, aga on  kindlasti sisse piilumist väärt. Kaup on neil korralik ja kaasaegne, topilisi oma aja ära elanud riideid, jalanõusi sealt poest ei leia. Peamine rõhk on naisteriietel ja jalanõudel. Lisaks sularahaga ja kaardiga maksmise võimalusele on võimalik kaupa osta ka müüjaga kokkuleppel posti teel.





Mina käisin poes tegelikult lühikestel pükstel järgi, mis mulle hetkel isegi jalga ei mahu, aga nad olid liiga ilusa värviga, et neist loobuda. Ühtlasti leidsin ma sealt poest ühe oma parima ostu - ma olin korralikku maksikleiti juba mõnda aega otsinud, aga küll ei sobinud lõige, siis hind. Antud kleit hakkas mulle kohe silma, aga ma arvasin, et suurus ei klapi ja kui ma siis seda selga proovisin särasin nagu väike plika kommipoes. Igatahes olen ma meeletult õnnelik oma uue kleidi üle.

Kleidi hind oli 12.90€/ Price was 12.90€




No comments:

Post a Comment