11 May 2013

Telliskivi kirbuturg - 11.05

Täna oli minu jaoks selle aasta esimene Telliskivi kirbuturg, mis toimus väljas ja kuigi mulle ka siseturg väga meeldib, siis õues toimuvaga ei anna seda võrreldagi. Hommikul kui ärkasin ja üsna halli sompus ilma nägin olin kurb, aga selleks ajaks kui mina kodust liikuma hakkasin oli päike juba kõrgel ja ilm mõnusalt soe. Rahvast oli seekordsel turul palju - nii müüjaid kui ostjaid. Lisaks sellele, et linnud laulsid, päike paistis, hakkas mulle silma ka mõnusalt palju suviste riiete ning naerul nägudega inimesi. Ausalt, Telliskivi kirbuturg annab mulle tohutu energialaengu! :)
Täna ma üldist melu väga ei pildistanud, vaid pigem klõpsisin mõne pildi müügis olevatest esemetest, mis silma jäid.

Today I had the first Telliskivi flea market, that was held outside. I do like the one inside as well, but it really cannot be compared to the feeling you have outside. When I woke up this morning the weather was very grey and dump, but by the time I got out of the house, sun was shining high with warm breeze. Flea market had a lot of sellers and customers roaming around. I was happy to see people smiling and wearing summer clothes, while the sun was shining and birds singing. Honestly, every time Telliskivi flea market gives me enormous energy boost. Today I didn't take a lot of pictures, but I did manage to get few images of some cooler stuff people were selling.












No comments:

Post a Comment