17 April 2014

OOTN - 17.04.2014

Kui ma videopostituses rääkisin töö otsimisest, siis nüüdseks on mul töökoht ja möödas lausa kaks tööpäeva. Töökoht midagi eriti uhket ei ole, sisuliselt on tegemist liinitööga. Peamine pluss on aga see, et ma sõidan jalgrattaga kodust tööle 15 minutiga, mis on oluline aja ja raha kokkuhoid. Kusjuures tegemist on esimese töökohaga, kuhu ma ei ole saanud tutvuste kaudu (jättes välja ühe-kahepäevased tööotsad).
Riietus tööl on mul hästi lihtne ja mugav - peamiselt teksad ja T-särk, niiet küllap näete neid outfite mõnda aega (täpsemalt mai lõpuni, sest tegemist on ajutise töökohaga ja kuigi suure tõenäosusega on võimalus hiljem jätkata, siis ma ei ole veel nii kaugele mõelnud). Kandes esmaspäevast reedeni väga lihtsaid ja mugavaid riideid, siis seda enam tahaks ma end nädalavahetusel üles lüüa.
Nüüd aga tänane outfit, mida kandes veedan õhtu lapsega klotsitorne ladudes.

I have a job now, today was my second day. Job itself is really simple and nothing fancy at all, but I ride there by bike only 15 minutes, saving time and money. My outfits at work are gonna be really simple, jeans and T-shirts mainly, so you are gonna see more than one simple clothing outfit post. My everyday outfits are now so cozy and casual, that on the weekend I want to dress up and be clamorous and feminine.
This outfit I wore today after work while playing with my baby. 


Kaltsukast/ from second hand:
Pluus/ blouse: Keila turu kaltsukas
Teksad/jeans: stiilipood.ee

No comments:

Post a Comment