16 August 2015

OOTD: 14.08.2015-15.08.2015

Sekkarileiud facebooki lehel ma juba hõiskasin oma Soome reisist. Mu õde kolis Soome pärast keskkooli ning läks sinna edasi õppima. Nüüdseks elab ta seal juba üheksandat aastat ja mina olen nende aastate jooksul talle piinlikult vähe külla jõudnud. Sel aastal küll veidi rohkem, see tähendab teist korda, aga enne seda ma ei jõudnud sinna mitu aastat. Kuna laevas kahe väikese lapsega oleks üksinda päris keeruline, sest kahene on just selline paras, kes kõike näppida tahab ja igale poole minna, siis reisisin ainult beebiga ja suurem laps jäi koju. Nii oligi mul poolteist päeva täielikku puhkust. Pilte on mul reisist paras ports, mida ja kui palju ma blogisse lisan ma veel ei tea, aga täna toon teieni oma kahe päeva riietuse.
Ma lootsin heale ilmale ja väga soojalt ei pakkinud, sest vajadusel saab alati õe riidekappi rüüstama minna (ühed püksid saingi endale, mida õe kodus ta pisikesel aiamaal nokitsemiseks kasutasin, niiet vähene pagas tasus end igati ära) ja ilmaga mul ka vedas - mõlemal päeval oli ilus päikseline ilm. Muus osas arvestasin riiete valikul, et mul oleks hea laevas imetada, piisavalt mugav (eriti jalanõude valikul) ja et vajadusel oleks kaks komplekti omavahel kombineeritavad. Nii esimese riietuse pluus kui teise riietuse seelik on viimasest Keila turu ostutuurist, ma lihtsalt kibelesin neid kandma ja teile seljas pilte näitama. Ja ma jätkuvalt lihtsalt armastan seda seelikut!

Kaltsukast:
Pluus: Keila turu kaltsukas
Püksid: Humana

Kaltsukast:
T-särk: Keila Sõbralt Sõbrale
Seelik: Keila turu kaltsukas

No comments:

Post a Comment