17 November 2015

OOTD: 17.11.2015

Ilmad lähevad aina pimedamaks ja riietuse üles pildistamine üha keerulisemaks. Tänasestki seeriast leppisin ma lõpuks ainult ühega (vabandust, kallis!). Enne kui riietus sai ülesse pildistatud tegin väikese tiiru Keila kaltsukates: Keila turu kaltsukas - Sõbralt Sõbrale - Keila Kirbukas&Taaskasutuskeskus.

Kaltsukast:
Kampsun: Vabaduse 15, Võru


Ma olen juba mõnda aega otsinud riidekappi täiendust ühe mantli näol, mida saaks külmemal ajal pidulikuma riietusega kanda. Kleidi peale kohe kuidagi ei tõuse käsi jopet haarama. Ideaalis muidugi lootsin leida roosat, helehalli, beeži või midagi rõõmsalt värvilist. Lõpuks läks muidugi nii nagu alati ehk leidsin musta.
Tegelikult leidsin Keila Kirbukas&Taaskasutuskeskusest lilla ka. Kuna ei suutnud otsustada kumba võtta, siis mõtlesin, et tühja kah, võtan mõlemad. Kuni müüja mu tähelepanu lillal mantlil olevatele plekkidele pööras. Üldiselt ma vaatan asju üsna kriitiliselt üle, aga kuna beebi ja mees ootasid autos, siis mõtlesin hästi kiiresti-kiiresti teha. Vot siis, ilma müüjata oleksingi plekilise mantliga koju tulnud.


Mida ma tahan aga öelda, et kui te viite oma riideid kusagile müüki, siis vaadake need kriitilise pilguga üle. Teie ju ometi teate, kui teie esemetel on defektid. Ärge viige selliseid asju müüki lootuses, et keegi ehk ei märka ja ostab ära (sest no 15€ eest ju defektiga asja ikka teadlikult ei osta).

No comments:

Post a Comment