05 November 2016

Nädala toidukorvi maksumus: 26.10 - 5.11.2016

Selle nädala toidukorvi alustan eelmise laupäeva õhtust, kui olime just poest tulnud ja enam-vähem nädala toiduvaru ära ostnud. Kui eelmine samateemaline postitus (SIIN), oli tõeline säästunädal, siis see kord on vist üsna klassikaline meie pere toidukorv.

Varasemaga on muutunud nii palju, et nüüd käib ka teine laps lasteaias paariks tunniks, ehk hommikusööki meil argipäevadel ei tehta - lapsed söövad (loe: üks sööb, teine on laua ääres lihtsalt nukker) lasteaias, mina vahest töö juures putru, vahest hommikul kiire võileib või soendan eelmise õhtu toitu. Sama on mul lõunatega, et vahest võtan lihtsalt puuvilju kaasa või kuivatatud datleid jms või kiire võiku või eelmise päeva toitu, mingit eraldi lõuna kaasa vaaritamist mul ei ole ja kuna meil on tööl vaikiv kokkulepe, et lõunad süüakse majas, siis kusagil väljas söömisele ma ei kuluta.

Suurema nädala toiduvaru ostsime Säästu Marketist, kokku läks 32.69€. Kuna tometeid ei olnud ning lisaks vajas nädala jooksul täiendust ka piima ja sepiku varu, siis võib mingi 10€ sinna vabalt otsa liita (lisaks tuli hiljem poest kaasa ka sama kuupäeva tõttu allahinnatud kohupiimakreeme ja üks pasteet).


Laupäev:
Mul tuli kuidagi jõulutunne peale, niiet tegin ahjukartuleid ja ribi, kõrvale hapukapsas ja -kurgid. Magustoiduks söime multikaid vaadates puuvilju. Kusjuures eraldi magustoitu ma väga harva vaaritan, pigem on meil magustoiduks kas puuviljad või jäätis, kohupiimakreemid. Teinekord ka Raiko ema tehtud kooki.

Pühapäev:
Hommikuks neljaviljahelbe puder moosiga. Kuna ma meie aiamaa kõrvitsast ikkagi laterna uuristasin, siis sai paras ports kõrvitsapüreed, millest osa omakorda muffiniteks tegin. Niiet meil oli täielik patustamine ja näksisimegi lõunaks sooje muffineid, õhtusöögi sõid lapsed vanaema juures ajal kui mina kodus ehitasin. Endale soendasin eelmisest õhtust järgi jäänud toitu.

Esmaspäev/teisipäev:
Makaronid hakklihaga, kõrvale klassikaline hapukoore-värske kurgi-tomati salat.
Mul tuleb sellega meelde lugu, kuidas suvel lastega minu õe juures Soomes käisime. Olime juba mitu päeva kohal olnud kui preilil väike koduigatsus peale tuli ja küsimusele, mis ta süüa tahab, vastas väriseva häälega: "Makarone hakklihaga." Nimelt tavaliselt on see meie peres Raiko leivanumber ja ta alati lubab lastel abiks olla, niiet nad saavad maitseaineid lisada ning hakkliha praadida.

Kolmapäev/neljapäev:
Kana-nuudlisupp. Mulle endale supid väga maitsevad, ülejäänud perele mitte just nii väga, aga neid on alati hea teha, sest lõviosa komponentidest tuleb enda aiamaalt.

Reede:
Omlett riivjuustu ja singiga. Kõrvale tomatit ja värsket kurki.


See on selline nö kondikava ehk jooksvalt on lapsed ikka mõne viilu juustu söönud, vahepalaks hommikuhelbeid piimaga söönud ja mandariine muginud või oleme keldrist õunu kaussi valmis lõiganud, et lastel hea maiustada oleks.
Nädalavahetuse hommikuteks jagub pudruhelbeid veel järgmiseks ja ka ülejärgmiseks nädalaks, lisaks on alles veel kanamune ja tomateid. 

No comments:

Post a Comment