28 November 2016

Kõige odavamad ja kõige kallimad kaltsukaleiud

Panin kokku väikese võrdleva nimekirja mu kõige kallimatest ja odavamatest kaltsukaleidudest viimasel kahel aastal. Panin kokku enam-vähem samat tüüpi asjad, et võrdlusmoment aus oleks, aga siin kohal ei tasu ära unustada, et kahe aasta jooksul on hinnad muutunud, niiet ma ei taha selle postitusega mitte kuidagi vihjata, et mõni kaltsukas kallis või teine tingimata odav oleks, sest need mõned leiud ei ole kohe kindlasti poe hinnaklassi määrajad.

1. Üleriided

Roosa mantel on ostetud alles üsna hiljuti, nimelt selle aasta septembris Keila laululava kirbukalt. Maksis kõigest 5€ ja kandnud olen juba palju-palju ning pea sama palju selle eest komplimente saanud :) Ainuke miinus minu jaoks on see, et puhastamiseks peab ta keemilisse viima (siinkohal tervitan üht toredat autojuhti Tallinnast, kes mu mantli ülepeakaela täis pritsis).

Jope on ostetud eelmise aasta oktoobris Paavli kaltsukast. Sain sünnipäevaks poe kinkekaarte ja käisin neid realiseerimas. Hinnaks 20€, mis on ühtlasi mu kalleim kaltsukaleid üldse (kui me nüüd lapsevankrit jms ei arvesta), aga see-eest käisin sellega terve eelmine talv.

2. Seelikud
Mõlemad seelikud on ostetud Soomest, kui suvel õel külas käisin ja kaltsukates sobramas, küll aga erinevatel aastatel. Seelikute hinnavahe ei tulene mitte sellest, et teine nii väga kallis oleks olnud, vaid pigem sellest, et esimene lihtsalt hästi odav oli. Nimelt maksis esimene lilleline seelik ainult 1€, teine 6.50€. Seljas käinud on neist jätkuvalt ainult üks, sest lillelisele seelikule pole ma jätkuvalt suutnud mingit väikest lõhikut tekitada.

3. Kleidid
Esimene erepunane kleit on ostetud Keila turu kaltsukast ja maksis ainult 1€ (ostsin samal ajal ka teise 1€ maksva kleidi ning nende ostust kujunes väljakutse: kleit 1 euroga!). Pean tunnistama, et tagantjärgi ikka tunnen, et ostsin need üheeurosed kleidid suuresti seetõttu, et oh kui odav ja kuigi ma arvasin, et need võiks midagi sellist olla, mida ma ka hiljem kannaks, siis nüüd on need siiski mõlemad edasi taaskasutusse.
Parempoolne kleit on ostetud aga Aarete Laeka poest, maksis 8€. Mind köitis eelkõige kleidi ülaosa võrk ja nahast äär. Tegelikult on mul kleite, mis maksid 8€ veel, aga kuna need mõlemad olid ostetud Paavli kaltsukast, siis olen kliendikaardiga 10% allahindlust saanud, niiet mõnekümne sendiga jäi lõpuks see kleit kalleimaks kahe viimase aasta ostuks kleitide seas.

4. Jalanõud
Jalanõusi on kaltsukatest alati palju raskem leida kui riideid, niiet ega mul praegu ülemäära paljude ostude vahel valida olnudki.
Kingad on ostetud allahindluste ajal Tabasalus olnud Kaltsukapist, mis enam minu teada ei toimi. Maksid 3€. Saapad aga samal ajal kui esimesel fotol olnud jopegi Paavli kaltsukast, nende hinnaks 10€. Mõlemad jalanõud on mul täitsa alles ja kasutuses, ainult saapaid kerge vihmaga kanda ei saa - jalad saavad märjaks.


Nimekirjast jätsin välja T-särgid/pluusid, püksid ja kotid, sest need on kõik väga tasavägise hinnaga. Kui kallis on olnud teie kõige odavam ja kõige kallim kaltsukaleid?

P.S! Blogi facebookilehel sai hiljaaegu täis 1000meeldimist ja selle puhul väike loosimine, kus võimalus võita Paavli kaltsuka kinkekaart ning minu käsitsi tehtud kuuseehted. Osalemiseks vaja jätta pildi alla lihtsalt kommentaar (seda saad teha siin).

1 comment:

  1. Kuna käin tihti Kohilas, satun päris tihti ka seal Arleenikese lillepoe kohal asuvasse kaltsukasse. Sealt on ilmselt pärit ka mu kõige odavamad leiud - nimelt on seal tasuta päevad. Ja kuigi selleks ajaks eriti midagi alles ei ole, siis olen siiski skoorinud lastele lv ja pv t-särke tasuta.
    Kõige kallim asi, mille olen kaltsukast ostnud, on kindlasti mu jalgratas, mis maksis 85€, teisel kohal on valge kunstnahast diivan 50€ - mõlemad pärit Kurtna Sulle-Mulle kirbukalt.

    ReplyDelete