17 December 2016

Paavli e-poe tellimus

See postitus on terve igaviku (nii kuu aega) oodanud mustandites, kohe nii kaua, et tegelikult olen ma uue tellimuse peale jõudnud teha. Põhjus on väga lihtne - ma olen üks neist, kes kohe uusi asju selga panna tahab ja nii ei saanud ma kogu kupatust korraga ülesse pildistada. Aga parem hilja kui mitte kunagi.
Ja üks foto sellest, kuidas ma Paavli päris poes sobramas käisin :) Ja hiljem fotolt avastasin, et mu juuksed on katastroof - nädal hiljem surusin õele käärid pihku :D
Mulle tundub, et Paavli e-poest ostmine on poole aasta tagusega võrreldes palju rahulikumaks läinud. Ma ei tea, kas ostjaid on vähem või mu maitse ei klapi nii palju teistega enam, aga nüüd olen küll rahulikult oma ostud tehtud saanud ilma, et keegi midagi mu ostukorvist "ära napsaks". Ja et eriti kiirelt saaks, siis tegin endale konto ka :)

1. Next sviiter, 3€
E-poe foto järgi ei oleks ma arvanud, et see nii õhuke on, pigem jäi mulje, et tegemist on sellise soojema pusaga. Aga meeldib mulle sellegi poolest väga. 

2. Tartan mustriga retuusid, 4€
Ma kusjuures ei ole üldse retuusi inimene. Kodus vahel kannan, aga üldiselt harva. Kõik sai alguse suvel, kui õe käest kahed retuusid sain, nüüd on ainuke mure, et tuunikaid on ka vähe võitu. Aga need konkreetsed on hästi soojad, seest sellised fliisised. Vanemate juurde jõuludeks minnes võiks vabalt need jalga panna ja mingi kampsuni peale visata.

3. Teksad, 4€
Teksad on minu meelest ühed raskemini leitavad asjad kaltsukates. Tihti on neil kas põlved ja tagumik kulunud juba, lukk käib halvasti või sääreotsad narmeldavad. Niiet kui ma näen mõne euro eest müügil enda suuruses korralike teksaseid, siis lähevad need kohe kindlasti kaubaks. Parim osa on see, et need istuvad ideaalselt - pikkus ja vööümbermõõt on täpselt parajad.

4. Lõheroosa kardigan, 4€
See on lihtsalt imeilusa värviga (fotol jäi liiga oranžikas, aga ma ei suutnud värvi õigeks photoshoppida hoolimata püüdlustest). Varrukaid saab kanda nii kolmveerandina (eraldi nööbiga kinnitus) kui pikana. Ainuke miinus on kergesti topiliseks minev materjal.

5. Triibuline tuunika, 5€
Hea mõnus puuvillane, õlakud lisavad natuke "iseloomu" juurde.

Tegelikult olid pundis veel ühed mustad teksad, aga need jäid ikkagi veidi suureks. Kuigi Paavli e-poes on riietel suurused juures, siis näiteks need vööümbermõõdust olid parajad, aga kintsudest jäid ülevalt kahtlaselt lotakaks. Ja tegelikult on neil nagu iga e-poe puhul võimalik kaupa tagastada, aga ma ausalt ei viitsinud selle 3€ pärast toimetada, lihtsam oli püksid annetuskasti viia. 

2 comments:

  1. Väga mõnusad riided ju. Täitsa minu maitsele, kuid sinu õnneks me ei kanna samas suuruses riideid ;)

    ReplyDelete
  2. Ise ka käin seal ja vahest leiab sealt ikka väga kauneid asju :)

    ReplyDelete