07 July 2011

Pidin mehega täna Tallinna minema ja mõtlesin, et vaatan natuke kaltsukates ringi, aga lõpuks ma ei viitsinud. Sammud seatsin aga Keila turule, kus on lahe kaltsukas ühes putkas. Veel meeldib mulle see, et avatud on ta N-P kella 10-14. Nii jõuab kooli/töö kõrvalt ka sinna.

Ega mul ei olnudki mingit kindlat plaani, mõtlesin lihtsalt läbi jalutada. Viimasel ajal on kuidagi eriti suur puudus pluusidest - just igast toppidest mida hea seelikuga kanda. Vanasti oli just nii, et enamus riidekapi sisust olid pluusid, nüüd on seelikute/kleitide hulk märgatavalt kasvanud.

Kokkuvõttes lahkusin ma poest ühe heleroosa vinge seeliku ja kuldse boolero võrra rikkamalt. Maksin seeliku eest 4.50€ ja olen väga rahul. Boolero maksis 1.50€, aga sain 50 senti odavamalt, sest polnud rohkem sularaha kaasas ja nii ei pidanud välja võtma minema.

No comments:

Post a Comment