18 July 2011

Telliskivi kirbuturg

Kuna mu elukaaslane kogub lauamänge, siis olime pea iganädalased külalised Telliskivi kirbukal. Mingi aeg tekkis aga pikem paus. Mul oli üle pika aja laupäev vaba ja otsustasin, et võiks jälle minna.
Laupäeval oli ilm algul vilu, kuid läks ilusaks ning rahvast oli päris palju. Tunne oli selline mõnus ja üritasin ikka enam-vähem kõigi müüjate juurest läbi astuda. Kõigepealt jäid mulle silma ühed pruunid platvormkingad, mis maksid 3€, kuid jalas ei tundunud just päris need... Niiet jäid ostmata. Kui ma leidsin pruunid saapad, mis olid küll natuke kantud välimusega, aga miski kohe tõmbas nende poole, siis need läksid küll kohe loosi. Hinnaks oli 5€. Ja jalas siis sellised (pildil tunduvad veidi rohkem kulunud kui nad reaalis on):Lisaks sain saabastega sobiva pruuni vöö 1€ eest ja sinise Reflexi kleidi, mis on ülivinge ja mu üks uusi lemmikuid. Mu (hetkel) punase peaga jääb sinine mõnusalt kärts ja see sats seal vahel - just loving it.
Pärast otsustasime, et läheks võtaks Keilas friikaid ja kuna kell oli kuskil pool 2, siis tahtsin turu pealt kaltsukast ka läbi hüpata (no see lihtsalt on selline koht, kust ühe kena asja ikka leiab). Lihtsalt ilma kindlate ootusteta. Sain mehele kaks väga ilusat ja vähe kasutatud triiksärki, mille üle mul eriti hea meel. Ja no endale leidsin ühe lilla kleidi, mis on nii kena naiselik. Materjal on kahjuks ainult selline kergelt kortsuv.

No comments:

Post a Comment