14 June 2012

Eilne outfit

Käisin Tallinnas õel bussi vastus, kolasime ühes teiseringi mööbli poes ja jõudsime läbi lipsata ka ühest kaltsukast. Lisaks sain ära proovida sellise koha toidu nagu Boheem - mõte oli ammu, kuid siiani polnud teostuseni jõudnud. Kuna me õega sõime õues, siis kohast endast on mul vähe rääkida, küll aga oli toit maitsev ja teenindus viisakas. Ma ei ütleks, et esimese mulje põhjal mu lemmikuks see koht nüüd saaks, aga usun, et uuesti külastamist siiski väärt.
Selle kasutatud poe koha pealt nüüd nii palju, et loomulikult ma leidsin sealt endale midagi, aga teile näitamisega on nüüd väikene probleem - nimelt see kolimine mida ma olen maininud... Nüüd oleme me nii kaugel, et enamus asju on ümber kolitud, ainult viimased asjad on veel korteris, kuid kogu mu maine vara on seina ääres pappkastides. Seega päris täna-homme ärge neid pilte veel oodake. Küll aga ma luban, et need tõepoolest tulevad.





No comments:

Post a Comment