08 June 2012

Türkiissinine laguun

Olen veidi aega eemal olnud nii enda blogist, kui ka teiste blogidest. Seda kahel põhjusel - esiteks sai läbi mu 5 nädalat kestnud praktika, mis omakorda tähendas praktika aruannet, vananemise teemalist uurimistööd ja muud paberimajandust, lisaks oli mul ka veel üks eksam ja teiseks hakkan ma kuskil nädala pärast kolima (ma varem kunagi mainisin, et ostsin elukaaslasega maja) ja see tähendab remonti-remonti ja veelkord remonti ja lõputut asjade pakkimist.

Kõik see ei tähenda aga, et ma ei oleks jõudnud vahepeal mõnest kaltsukast läbi lipsata - ikka olen ja plaanin nüüd kolimise, pakkimise ja remondi vahel teile millalgi oma uusi riideid ikka näidata ka.

Aga nüüd siis pildid mu uuest küünelakist, mille elukaaslane mulle nii rõõmsalt nõus ostma oli. Tegemist on järjekordse Maybelline Express Finish küünelakiga, nimetusega Turquoise Lagoon, mis maksis Keila Selveris 6.50€. Ja vastu on pidanud ta mul kõigest ühekordse lakikihiga ideaalsena juba 3 päeva (seal hulgas kokkupuude pideva remonditolmust tuleneva kätepesuga). Samuti ei väsi ma kordamast, et Maybelline Express Finishi küünelakid (vähemalt need 5, mis minul on) on nii hea katvusega, ei jää triibulised, kuivavad kiiresti ja püsivad kaua. Hurraa!




































Ja Margiti blogist saate ka lugeda selle sama küünelaki kohta.

No comments:

Post a Comment