03 March 2014

OOTD - 03.03.2014

Täna jagan teiega natuke igapäevasemat outfiti kui siit tavaliselt leiab. Tänane riietus on üldjuhul see, milles võib mind lapsevankrit maja ees lükkamas näha või kannan seda mõnusalt kodusel päeval. Täna käisin aga hoopis Keila Tervisekeskuses verd loovutamas. Kihiline riietus on selliseks puhuks ideaalne, et käevarre paljaks saaks ilma, et käist elu eest pingutades üles peaks lükkama. Olen olnud doonor alates 18. aastaseks saamisest, kuid raseduse ja imetamisega tuli pikk paus. Nüüd olen aga tagasi ja ma leian, et doonorlus on midagi, mis seletamist ei vaja. Minu jaoks on see lihtsalt nii loomulik käitumine, et ma isegi ei ole kunagi pikemalt juurelnud põhjuste üle, miks verd loovutamas käin. Kingituseks valisin tassi nagu ma seda siiani ühe erandiga teinud olen.

Today I share more casual outfit than you usually see in this blog. Today's outfit is something I wear when walking with my baby in front of my house or just spending day at home. Today I donated blood. I have done it since I got 18. For me it is so natural that I haven`t even thought why I do this.








Kaltsukast/ from second hand:
Jope/ parka: Telliskivi kirbuturg
Saapad/ boots: Rõõmus kirbukas Keilas
Kott/ bag: Sõbralt Sõbrale
Kardigan/ cardigan: Vitali kaltsukas Kuressaares
Sall/ scarf: Leiupood

2 comments:

  1. Oled endiselt mu lemmikblogija, aga et sa veel verd ka loovutamas käid... ! =) Need saapad meeldivad mulle väga ja olen kaltsukates üritanud selliseid märgata. Pole veel sellist õnne olnud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. Positiivsed kommentaarid annavad tohutult motivatsiooni ja lihtsalt teevad hingele pai.
      Saabastega ei oska kahjuks aidata, kaltsukatega on kord selline loterii, et kunagi ei tea, mida leida võib. Aga hoian pöialt!

      Delete