18 May 2014

Telliskivi kirbuturg - 17.05.2014

3. maist toimub Telliskivi kirbuturg õues. Mulle on isiklikult alati väljas toimuv kirbukas rohkem meeldinud, ruumi on vabamalt, müüjaid rohkem ja kogu olemus on selline kergelt hipilik. Ma võiks vist seal tegelikult igal kirbukal käia ja olla seal hommikust õhtuni ja eile õega me umbes nii kaua kirbukal olimegi (tegelikult vist umbes 12-15). Kuna mul oli laps kaasas, siis võttis temaga lõunaausi tegemine ka omajagu aega ära, aga mul oligi eesmärk selline mõnus päev Tallinnas teha.
Kirbukas sai risti-põiki läbi käidud ja ma tegelikult olin shoppamise tujus, aga miski ei olnud nagu päris õige. Lõpuks suure otsimise peale leidsin ühed lühikesed püksid, mis on värvi pärast silma jäid. Lapsele sain jalanõud ka.
Lisaks tundsid mind kaks inimest ära ja ütlesid, et loevad mu blogi. Mis on imearmas ja natuke kohmetuks tegev tunne. Loomulikult on hea kuulda, et su blogi meeldib. Igatahes suured tänud teile mõlemale ja kõikidele teistele ka, kes siia ära eksivad.
Kiire tiiru tegin õega Kalamaja päevadel ka, aga vankriga oli seal nii kitsas, et ma väga ei viitsinud trügida ja läksime koju ära. Aga Kalamaja piirkonnas on imeilusad majad, mida ma hea meelega piilusin küll.


Yesterday my sister and I visited Telliskivi flea market in Tallinn. Since 3rd May it takes place outside - more room for customers and sellers, also I like the feelinf of outside flea market better. I would like to visit every flea market in Telliskivi and be there all day, I just love this place that much. This time I walked there around about 3 hours, but still managed to buy only one pair of short jeans and shoes for my kid. I was in the mood to buy something, but almost nothing felt right or the prize wasn´t comfortable for me. But my purpose was to have a nice day and that it was.
Also two people recognized me and said that they read my blog. It was so nice to hear! I appreciate every reader, comment and e-mail I get!

No comments:

Post a Comment